Polskie Meble w marketingu narodowymIdea marketingu narodowego może być wykreowana i zrealizowana jedynie w ramach szerokiego partnerstwa publiczno-prywatnego. Kreowanie marki narodowej to proces wielopłaszczyznowy. Działania marketingowe powinny być skoordynowane i skoncentrowane miedzy innymi wokół takich zagadnień jak markowy eksport, inwestycje zagraniczne, dyplomacja publiczna. Znaczenie wykorzystania produktów najwyższej jakości podkreślają eksperci od kreowania marek. Motywem przewodnim kampanii promującej Polskę powinny być przykłady dobrych polskich firm, w tym polskich producentów mebli, którzy produkują towary i usługi najwyższej jakości. Należy dokładnie się zastanowić, w czym jesteśmy jako kraj naprawdę dobrzy i wokół tych specjalności budować swój wizerunek. - To główne tezy konferencji prasowej Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Przemysłu Meblarskiego i Międzynarodowych Targów Poznańskich jaka odbyła się 27 stycznia 2010 roku w Warszawie.Czytaj całość 