Komentarze do artykułu:
Dodaj komentarzprawie jak w Wielbarku woj. War-Maz
Trzymam kciuki i kibicuję wygranej w tej kwestii!!!! Zapewne ta inwestycja jest tożsama z polityką zrównoważonego rozwoju firmy Stora Enso jednak jak widać przeciwności losu napotykają wszsytkich.
koleją można więcej... [1]Odpowiedz na ten komentarz2015-11-07 15:32:58
Dzura i ściema
Kolej jest potrzebna do wywozu trocin do Ostrołeki oraz tarcicy do portu.
Niestety mieszkańcy będą świadkami przejazdu 60 ciężarówek dziennie .
Adam [690]Odpowiedz na ten komentarz2015-11-08 17:43:48
Ludziom zawsze będzie coś nie pasować bo nie mają z tego korzyści.
A ...
prawda jest taka że koleją podróżuje może kilka set osób dziennie z tej miejscowości a samochodami tysiące więc zastanówcie się co lepsze, mieć kilka pociągów mniej czy rozjechane i zakorkowane drogi.
Marcin [45]Odpowiedz na ten komentarz2015-11-09 08:48:50
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.