DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia

Komentarze Wątek: Skomentuj Napisz
Inwestycja w postaci tartaku

Inwestycja w postaci tartaku [7]

Witam
Jestem studentem budownictwa i mam taki projekt, na który musze przedstawic tartaku z suszarnia. Nie wiem za bardzo jakie pomieszczenia sa potrzebne, ogolnie jak zagospodarowac dzialke, co uwzglednic. Tartak powinien byc sredniej wielkosci blizej nie okreslonej, lecz zatrudniajacy co najmniej kilkunastu pracownikow. Mile widziany jakis szkic.
Z gory dziekuje za pomoc.

Student [4]Odpowiedz na ten wątek2012-03-08 22:25:55

Zgłoś nadużycie

W projekcie tartaku musisz uwzględnić minimum: plac surowca, halę ...

przetarcia, plac magazynowy, jeśli ma być suszarnia to zależnie od jej rodzaju może dojść jeszcze kotłownia. Przydałoby się również pomieszczenie biurowe, socjalne, magazyn techniczny, ostrzalnia.

Mariusz [21]Odpowiedz na ten wątek2012-03-08 23:44:40

Zgłoś nadużycie

tartak

A czy moglbys jakos schematycznie narysowac uklad tych pomieszczen?

Student [4]Odpowiedz na ten wątek2012-03-09 10:27:18

Zgłoś nadużycie

To żart ma być? :P

Mariusz [21]Odpowiedz na ten wątek2012-03-09 13:00:21

Zgłoś nadużycie

Pod załączonym linkiem jest zdjęcie przykładowego tartaku

opisane". http://www.drewno.pl/foto/tartak.png .

Technologicznie lepiej byłoby, gdyby magazyn tarcicy znajdował się za halą przetarcia, ale ten konkretny zakład ma duży utwardzony plac i wykorzystuje go w sposób jak widać na zdjęciu. W tym tartaku nie ma suszarni.

Dominik Jabłoński [511]Odpowiedz na ten wątek2012-03-09 13:39:03

Zgłoś nadużycie

dziekuje za pomoc

Student [4]Odpowiedz na ten wątek2012-03-09 14:04:34

Zgłoś nadużycie

Żarty są podobno zdrowe ?