DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia

Komentarze Wątek: Skomentuj Napisz
Podłoga do domku letniskowego-porada

Podłoga do domku letniskowego-porada [3]

Witam,
posiadam letniskowy domek na Mazurach. Jest to stara chatka w której chcę wymienić parkiet. Dotychczas podłoga była zrobiona z grubych desek które jednak z wiekiem spróchniały. Obecnie chciałabym w części domku położyć terakotę natomiast w pozostałej no właśnie...tu potrzebowałabym Państwa fachowej porady. Jako że sama nie mam zielonego pojęcia o budowlance proszę o pomoc - czy w domku który jest używany praktycznie tylko w sezonie letnim natomiast na zimę jest zamykany i nieogrzewany można położyć panele? Jeśli nie to co mogliby Państwo doradzić? Prosiłabym o jak najbardziej szczegółową poradę gdyż jak napisałam nie znam się na tym.
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdrawiam.

Emilia B. [1]Odpowiedz na ten wątek2011-11-03 19:15:22

Zgłoś nadużycie

podłoga

Witam!
Do tego typu budynku polecam podłogi warstwowe, które nie są tak wrażliwe na warunki panujące w pomieszczeniach. Do tego zalecam podłogi poddane obróbce termicznej, które dodatkowo skutecznie opierają się czynnikom degradującym drewno (owady, grzyby), i mają jeszcze szerg innych zalet. Polecam też wykończenie olejowe takich desek-powierzchnia naturalna, elastyczna, łatwa w pielęgnacji.
Służę pomocą.

truchal [7]Odpowiedz na ten wątek2011-11-07 09:53:45

Zgłoś nadużycie

Domek letniskowy i podłogi