Autor:
Źródło:
Data: 2005-06-21
Czas na lokalny i w pełni multimedialny internet - głosili przedstawiciele brytyjskiej e-branży podczas tegorocznych targów Internet World, na których prezentowało się ponad 140 wystawców. Czas również w końcu wykorzystać dane demograficzne użytkowników sieci - wtórowali marektingowcy.
Jeśliby w kilku słowach podsumować internetową wystawę, należałoby powiedzieć, że ten rok i najbliższy upłyną pod hasłami personalizacji i regionalizacji treści oraz międzynarodowych kampanii reklamowych.
Zakończona w ubiegłym tygodniu wystawa Internet World pokazała, jak dobre samopoczucie panuje wśród branży internetowej. Nikt już nie narzekał na to, jak przekonać reklamodawcę do siły przekazu online. Wręcz przeciwnie, dominowały opinie o sukcesie kolejnego półrocza, którego wyniki będą znowu powyżej oczekiwań.
Branża rośnie 4 razy szybciej niż podczas "bańki internetowej" - wskazywał Danny Meadows-Klue, założyciel Interactive Advertising Bureau podczas londyńskich targów - Mijające półrocze zamkniemy znakomitymi wynikami. W ciągu 10 lat, a trzeba pamiętać, że reklama w sieci startowała od zera, w Wielkiej Brytanii uzyskaliśmy 650 mln funtów (ok. 3,9 mld zł - przyp. red.) z e-marketingu. Reklamodawcy coraz chętniej wykorzystują sieć. W tym roku i w następnych będzie coraz więcej międzynarodowych kampanii.
Internetowy marketing będzie coraz silniej ogniskował się wokół zagadnienia tzw. targetowania behariowalnego, czyli emitowania przekazu reklamowego do wyznaczonej grupy docelowej o określonych upodobaniach i zachowaniach w sieci. Jak nam powiedział James Cashmore, przedstawiciel Google, projekt tego rodzaju kampanii reklamowych już jest testowany w Stanach Zjednoczonych. Wkrótce ma być również dostępny w Europie...
fragment artykułu Anny Meller"Internetowe trendy 2005" czytaj więcej w Internet Standard |
Liczba wyświetleń: 1392
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.