DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia

Komentarze Wątek: Skomentuj Napisz
maszyna do podbitki deski podlogowej tarasowej

maszyna do podbitki deski podlogowej tarasowej [3]

prowadze warsztacik stolarski ale nie jestem stolarzem i nie mam szerszej wiedzy w temacie maszym robie mebelki ogrodowe ale chcialbym dokupic maszyne do robienia podbitki boazeri taka jakas uniwersalna zeby mozna bylo ja przestawic w zaleznosci od zapotrzebowania na rozne potrzeby np do elementow altanki lud deski podlogowej nie chodzi o masowa produkcje
czy dysponujac kwota 5-15-20 tysiecy mozna cos kupic ??na co zwrocic szczegolna uwage przy wyborze takie strugarki lepsza 3 czy 4 stronna bede wdzieczny za wszelkie porady pozdrawiam

zenek [4]Odpowiedz na ten wątek2010-02-16 12:56:22

Zgłoś nadużycie

maszyna do podbitki

Witaj zenek, myślę że 3-stronną obrabiarkę prod. rzemieślniczej do 10 000 tyś kupisz,ale myśle ze na początek wystarczy posów do frezarki.
POZDRAWIAM I POWODZENIA

romek40 [4]Odpowiedz na ten wątek2010-02-16 15:25:14

Zgłoś nadużycie

re

dziekuje za info romek!! poczekam na dalsze wypowiedzi ale odpowiedzi na moje pytania pewnie tu nie znajde chyba sllabe zainteresowanie jest tym forum jeszcze raz dziekuje pozdrawiam

zenek [4]Odpowiedz na ten wątek2010-02-17 12:24:23

Zgłoś nadużycie

Maszyna do produkcji podbitek,podłóg ......

Wybór maszyny do produkcji na większą skalę to koszt rzędu ponad miliona złotych do paru milionów.Strugarki za 10-20 tys to bądź zabawki lub złomy których remont kosztuje więcej jak sama maszyna.Nie można zapomnieć o osprzęcie,suszarniach,pomieszczeniach oraz co bardzo ważne dostępie do surowca.Jeżeli chcesz być konkurencyjny cenowo to musisz przerabiać duże ilości wtedy możesz zaoferować konkurencyjne ceny.W Polsce jest wielu malutkich,średnich producentów bez profesjonalnej technologii a jakość i system jak przed dwudziestu laty-chcesz z nimi konkurować ?