Autor:
Źródło:
Data: 2007-03-16
Sieć sklepów Komfort od 15 marca przygotowała specjalną ofertę wyprzedażową. W tym samym czasie rozpoczyna się kampania promocyjna.
Kampania przygotowana przez Just jako główne medium wykorzystuje tym razem ogólnopolskie radio (Trójkę, Radio ZET, RMF oraz pakiet stacji lokalnych „drapacz chmur” ). Odkurzanie, trzepanie i skrzypienie podłogi to trzy rodzaje typowych odgłosów towarzyszących wiosennym porządkom i zarazem trzy motywy przewodnie 15 sekundowych spotów radiowych.
Pojawiać się będą również reklamy prasowe w teledodatkach. Rusza również kampania outdoorowa. Bannery i plakaty nawiązujące do kampanii zobaczymy również w sklepach sieci Komfort.
Media do kampanii zakupił Media Concept. Kreację do kampanii przygotował Just.
kk
JR
Liczba wyświetleń: 1256
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.