Autor:
Źródło:
Data: 2005-03-17
Nowy Kodeks etyczny w zakresie pozycjonowania stron internetowych stworzony przez IAB Polska
Interactive Advertising Bureau Polska opracowało Kodeks Etyczny SEO (Serach Engine Optimization). Dokument ten jest zbiorem zaleceń, mających na celu zdefiniowanie standardów jakościowych
i etycznych działań prowadzonych
przy pozycjonowaniu stron internetowych...
Specjaliści SEO optymalizują witryny internetowe swoich klientów i ułatwiają w ten sposób dotarcie do nich określonym grupom internautów. Kodeks Etyczny SEO ma na celu stworzenie standardów i wysokiej jakości usług w zakresie pozycjonowania stron internetowych. „Przestrzeganie zasad zawartych w kodeksie nie jest obowiązkowe, jednak potwierdza uczciwe postępowanie wobec Klienta i pozostawanie w całkowitej zgodzie z regulaminami wyszukiwarek oraz innych podmiotów związanych z SEO. Mamy nadzieję, że popularyzacja kodeksu przyczyni się do budowania profesjonalizmu polskich usług internetowych” – powiedział Dominik Kaznowski, Wiceprezes Zarządu IAB Polska.
Wśród najważniejszych zasad kodeksu znajdują się:
-przestrzeganie regulaminów wyszukiwarek oraz katalogów stron,Jednocześnie IAB Polska zdefiniowało techniki uznane za nieetyczne w pozycjonowaniu stron internetowych. Ich wykorzystywanie w obrębie serwisu może przyczynić się do jego trwałego usunięcia z bazy danych wyszukiwarki lub katalogu przestrzegającego wytycznych kodeksu.
Do technik nieetycznych w zakresie pozycjonowania stron internetowych, IAB Polska zalicza między innymi:
-umyślne tworzenie struktur składniowych kodu HTML wbrew specyfikacji języka hipertekstowego, dostępnej pod adresem http://www.w3.org/, w celu podniesienia wartości strony w mechanizmach wyszukiwawczych;
-niewłaściwe wykorzystanie słów kluczowych;
-prezentowanie innego kodu źródłowego strony robotom wyszukiwarek
i użytkownikom – w szczególności redaktorom katalogów na czas rejestracji wpisu – w celu osiągnięcia wyższych pozycji;
-przywłaszczanie całości lub części chronionego lub zoptymalizowanego kodu HTML z innych witryn internetowych, etc.
Pełna wersja Kodeksu etycznego oraz listy technik nieetycznych
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny tej branży. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.
Dominik Kaznowski
Liczba wyświetleń: 1451
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.