"Firma dementuje wszelkie informacje i pogłoski na temat wejścia Black Red White na giełdę w 2010 roku. Szczegóły dotyczące pierwszej oferty publicznej, publikowane systematycznie przez media, nie znajdują potwierdzenia w planach rozwoju firmy na najbliższe miesiące i tym samym nie są zgodne z prawdą" - powiedział Stanisław Bosak serwisowi o fuzjach i przejęciach serwisu DealWatch (należącemu - podobnie jak agencja ISB - do grupy Euromoney).
W ostatnich miesiącach media donosiły, że Black Red White rozważa wejście na GPW w tym roku. Już w 2008 roku wartość oferty tej spółki szacowano na ok. 300 mln zł.
Bosak podkreślił, że spółka nie potrzebuje obecnie dodatkowego finansowania - obecny rozwój finansuje ze środków własnych. "W 2010 roku spółka nie przewiduje inwestycji, które wymagałyby pozyskania środków dodatkowych z banków czy też wejścia inwestora finansowego" - powiedział prezes.
W 2009r. BRW przejęło pakiet większościowy spółki Luto Slovakia. Obecnie spółka nie planuje dalszych akwizycji. "Naszym priorytetem w 2010 roku jest rozwój organiczny. Nie planujemy aktualnie działań akwizycyjnych" - powiedział Bosak.
Grupa Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z 20% udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży. Firma oferuje wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła o różnorodnej stylistyce.
W skład Grupy wchodzi dominująca Black Red White SA i 20 spółek zależnych (m.in. Atlas, BRW Sp z o.o., BRW Sofa, Convex Glass, Trax, Komplet), w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą.
Około 30% swojej sprzedaży firma realizuje za granicą. Asortyment BRW dostępny jest, poza rynkiem polskim, w ponad 50 krajach świata m.in.: Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Rosji, Łotwie, Litwie, Ukrainie, Białorusi, Kazachstanie, Grecji, Bośni i Hercegowinie, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, krajach skandynawskich, Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA oraz Kanadzie.
Grupa Black Red White dysponuje siecią około 2000 punktów sprzedaży, z czego niemal połowa to salony poza granicami kraju. Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Black Red White jest prowadzona i rozwijana - poza punktami partnerskimi - za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 54 salony, w tym 11 salonów wielkopowierzchniowych we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Zabrzu, Będzinie, Chorzowie, Łodzi, Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Gdańsku.
Krajowa sprzedaż hurtowa prowadzona jest w oparciu o 10 hurtowni własnych i 3 przedstawicielskie oraz magazyny regionalne o łącznej powierzchni 257,5 tys. m2. Podobna strategia w zakresie handlu hurtowego realizowana jest na rynkach zagranicznych. Grupa dysponuje kilkoma hurtowniami własnymi na terenie Ukrainy, Białorusi, Rosji oraz Bośni i Hercegowiny. Hurtownie przedstawicielskie firmy znajdują się na terenie Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii oraz Grecji.
Na rzecz Grupy Black Red White – w spółkach zależnych oraz w spółkach współpracujących z Grupą i świadczących dla niej usługi – pracuje łącznie ponad 14,5 tys. pracowników.