Autor:
Źródło: Black Red White
Data: 2009-07-07
Black Red White – jeden z największych w Polsce producentów i dystrybutorów klasycznych oraz nowoczesnych mebli mieszkaniowych, a także artykułów wyposażenia wnętrz – sponsoruje projekt Zobaczyć ciszę, realizowany przez AC SOUND. Celem przedsięwzięcia jest produkcja serialu poruszającego problemy osób niesłyszących oraz stworzenie dedykowanego im portalu. Na www.zobaczyc-cisze.pl znajdą się najważniejsze informacje i poradniki poświęcone tematowi głuchoniemych oraz kolejne odcinki filmu.
W ramach współpracy z AC SOUND firma Black Red White przekazała meble, które wykorzystano w scenografii serialu. Reżyserem filmu jest Marek Brodzki. Realizacja projektu odbywa się we współpracy z Instytutem Głuchoniemych, Polskim Związkiem Głuchych oraz Happy Cab.
Zobaczyć ciszę to jedyny w swoim rodzaju serial dostępny w Internecie i adresowany do wszystkich - nie tylko do osób niesłyszących. Projekt ma na celu pokazanie świata ludzi niesłyszących wraz ze wszystkimi problemami, które towarzyszą im w codziennym życiu. Dzięki zastosowaniu lektora tłumaczącego z języka migowego oraz napisom, film może obejrzeć każdy. Serial pełni także funkcję edukacyjną dla niesłyszących i słabosłyszących - jako pomoc w nauce języka migowego.
Zobaczyć ciszę to film o społecznych relacjach głównych bohaterów z rówieśnikami i rodziną. To także obraz emocji towarzyszących dorastaniu oraz dowód na to, że warto mieć marzenia. Serial opowiada o losach rodziny, której członkowie nie słyszą. Główną bohaterką filmu jest wrażliwa nastolatka marząca o karierze aktorskiej. Nawet głuchoniemość nie przeszkodzi jej w osiągnięciu wyznaczonego celu.
„Zaangażowaliśmy się w projekt Zobaczyć ciszę, ponieważ warto wspierać tego rodzaju inicjatywy. Bohaterzy serialu przedstawiają problemy osób z wadą słuchu, które są często niedostrzegane w naszym codziennym życiu, m.in.: zakupy w sklepie, czy znacznie bardziej złożone - znalezienie pracy, załatwienie formalności w urzędach. To temat, o którym trzeba rozmawiać” – powiedział Robert Sołowij, zastępca dyrektora ds. marketingu i reklamy BLACK RED WHITE SA.
W Polsce żyje ponad 800 tys. osób ze stwierdzoną wadą słuchu. Głusi i głuchoniemi lubią i chętnie oglądają telewizję oraz są aktywnymi użytkownikami Internetu. Jedną z barier, które napotykają w swoim życiu, jest jednak brak programów rozrywkowych i filmów z tłumaczeniem na język migowy. Sposób kadrowania uniemożliwia też czytanie z ruchu warg.
Liczba wyświetleń: 1505
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.