Autor: ctpik, opr.: JR
Źródło: CTPIK
Data: 2005-06-02
PELLETS-EXPO 15-17 czerwca 2005 Bydgoszcz, hala Łuczniczka, ul. Toruńska 59
Kilka zdań o poprzedniej edycji targów.
Targi PELLETS-EXPO – jedyna tak ściśle branżowo impreza w Polsce, są doskonałym miejscem promocji nowoczesnych rozwiązań, trendów na rynku oraz wymiany doświadczeń i opinii pomiędzy specjalistami. Pozwalają zapoznać się z nowymi, ekologicznymi możliwościami np. ogrzewania obiektów nowym paliwem – użytkownikom, klientom idywidualnym, instytucjonalnym, inwestorom oraz technologii wytwarzania pelletu.
Przygotowywana wraz z ”Czystą Energią” tematyka KONFERENCJI „Pellety – czy nam się to opłaca, dwa lata doświadczeń” dotycząca rynku pelletu i odnawialnych źródeł energii z pewnością przyczyni się do poszerzenia wiedzy wszystkich uczestników targów, wywoła interesującą dyskusję. Po raz kolejny komisja konkursowa oceni zgłoszone do konkursu targowego wyroby, a najlepsze zostaną uhonorowane nagrodami i wyróżnieniami.
Zbliża się kolejna edycja targów - PELLETS-EXPO 2005.
Myślenie o targach warto rozpocząć odpowiednio wcześniej. Dobrze też przygotować się do obecności na wystawie w sposób kompleksowy – odpowiadając sobie na szereg pytań i rozkładając działania w czasie, by uniknąć działań nie przemyślanych. Należy zastanowić się, po co nam targi, czego oczekujemy od wystawy i co chcemy osiągnąć poprzez naszą obecność na targach? Targi są narzędziem marketingowym o szerokim zastosowaniu. Pozwalają budować wizerunek firmy, kształtować opinie klientów i kontrahentów odnośnie naszej firmy, umożliwiają prezentację, testowanie oraz promocję nowych produktów. Są także świetnym miejscem do zbierania opinii na temat naszej firmy i naszych wyrobów, technologii. A co najważniejsze – targi integrują dane środowisko, branżę, umożliwiają bezpośredni kontakt z klientem, dostawcami i współpracującymi firmami oraz z konkurencją. Bezpośrednie kontakty umożliwiają partnerom gospodarczym dialog, budując pomiędzy nimi zaufanie. Takie spotkanie służy dalszemu pogłębianiu kontaktów z obecnymi i przyszłymi partnerami polskimi i zagranicznymi. Jednocześnie są okazją do nawiązania nowych, ciekawych znajomości biznesowych, które mogą skończyć się nowymi kontraktami. W ciągu kilku dni na targach możemy także zorientować się w kondycji tych, z którymi na co dzień rywalizujemy na rynku. Jeśli wiemy już, co jest dla nas najważniejsze, skupmy się na realizacji celu – zaplanujmy co i dlaczego chcemy pokazać. Jak wyróżnić się spośród innych firm i przyciągnąć gości do swojego stoiska? Warto już teraz pomyśleć, ile pieniędzy jesteśmy gotowi wydać na targową prezentację. Często wystarczy ciekawy pomysł na zaprezentowanie oferty firmy.
Ponadto warto porozmawiać z organizatorami targów, czy możliwe jest przygotowanie wspólnie z nimi interesujących wydarzeń na stoisku lub poza nim, które będą promowane zarówno przez organizatora targów, jak i przez nas. Może to być np. ciekawy konkurs dla zwiedzających, pokazy, występy na stoisku czy seminaria, prezentacje zorganizowane z naszym udziałem. Jedną z dodatkowych form jest także sponsoring imprez, współorganizacja wydarzeń towarzyszących targom, dodatkowa reklama w katalogu targowym (oprócz standardowego wpisu). Możliwości na wyjątkową ekspozycję i jej uzupełnienie jest wiele. Teraz jest najlepszy czas, by o nich pomyśleć.
Dobrze jest także omówić koncepcję stoiska z organizatorem, który może nam podpowiedzieć ciekawe rozwiązania, doradzić. Warto porozmawiać o dodatkowych możliwościach współpracy, przedstawić i wyjaśnić niejasności oraz zapytać o możliwości uzyskania pomocy w przypadku trudności z przygotowywaniem się do targów.
Można także pomyśleć o wzięciu udziału w Konkursie targowym o nagrodę główną targów, wyróżnienia oraz specjalne np. BAPE i Europejskiego Centrum Granulatu Drzewnego, Abrys wydawcy Czystej Energii. I Już teraz można zastanowić się, czy pośród naszych eksponatów znajdują się produkty i rozwiązania techniczne, które uznalibyśmy za godne wyróznienia.
Profesjonalnie zorganizowane targi to strategiczny instrument kreacji i promocji gospodarki. Są także rynkiem niezwykle cennej informacji biznesowej oraz zapewniają ich uczestnikom szeroki dostęp do innowacyjnych rozwiązań i międzynarodowych rynków.
Nie mamy wątpliwości. Targi przynoszą wymierne efekty. Dzięki zaplanowaniu działań przed targami, w ich trakcie i po, efekty są jeszcze większe.
ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA W TARGACH PELLETS-EXPO 2005.
„PELLETY – CZY NAM SIĘ TO OPŁACA, DWA LATA DOŚWIADCZEŃ”
Liczba wyświetleń: 2056
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.