Autor:
Źródło: Barlinek SA
Data: 2005-02-02
Barlinek S.A. został wyróżniony w kategorii "Najbardziej znana marka budowlana" i "Najlepsza marka budowlana" w badaniu, mającym formę konkursu na "Najbardziej znane i najlepsze marki budowlane." Autorem badania jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Konkurs został przeprowadzony we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Wynik badania i konkursu jest tym bardziej istotny dla Barlinek S.A., że jego respondentami byli wyłącznie wykonawcy.
W 2004 roku, firma AMS (American System of Marketing) - Centrum Badań i Analiz Rynku, przeprowadziła pierwsze w Polsce kompleksowe badanie segmentacji firm wykonawczych. W badaniu wzięło udział 1000 losowo dobranych firm, które odpowiadały na pytania związane z ich działalnością, specjalizacją, rodzajem wykonywanych prac, ale także znajomością firm budowlanych, preferencji i zachować nabywczych. Celem badania było uzyskanie m.in. informacji o najbardziej popularnych i najczęściej używanych materiałach i produktach w dwóch kategoriach: "Najbardziej znane marki budowlane" oraz "Najlepsze marki budowlane". Firma Barlinek S.A. została zwycięzcą w obu kategoriach w grupie "Parkiety i panele podłogowe". Trzecią kategorię stanowiły "Najchętniej odwiedzane miejsca zakupu materiałów budowlanych". Wynik ten tym bardziej cieszy, że uznanie zostało wyrażone przez wykonawców. Badanie przeprowadzone przez AMS odzwierciedla pośrednio pozycję firm i ich marek na rynku. Wykonawcy są bowiem drugim – za dystrybutorem – źródłem pozyskiwania informacji, w procesie zakupu produktów i usług budowlanych, przez inwestorów, zarówno tych indywidualnych jak i instytucjonalnych. Badania dowodzą, że niezależnie od grupy materiałów budowlanych, wykonawcy w 30 do 50 % wpływają na decyzje o wyborze przez inwestora konkretnego produktu czy marki. Z opinią wykonawcy liczą się zarówno ci inwestorzy, którzy do budowy domu czy remontu zatrudniają profesjonalistów, jak również ci, którzy prace budowlane wykonują we własnym zakresie lub z pomocą rodziny i znajomych.
Finał konkursu "Najbardziej znane i najlepsze marki budowlane", odbył się podczas targów Budma 2005, 26 stycznia b.r. w Poznaniu W imieniu Barlinek S.A. dwa wyróżnienia dla najlepszej marki w kategoriach "Najbardziej znane marki budowlane" oraz "Najlepsze marki budowlane" odebrał Marek Janke, Dyrektor Handlowy Barlinke S.A.
Liczba wyświetleń: 1141
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.