Autor:
Źródło:
Data: 2008-01-29
RuckZuck to dynamicznie rozwijająca się, największa w Polsce sieć sklepów specjalizujących się w sprzedaży podłóg i drzwi wewnętrznych. Tylko w ubiegłym roku sieć poszerzyła się o 30 nowych sklepów, a już za miesiąc firma obchodzić będzie jubileusz związany z otwarciem setnego salonu. Dołączenie do tej prestiżowej sieci jest znakomitą propozycją zarówno dla osób pragnących rozpocząć działalność w nowej branży, jak również dla przedsiębiorców posiadających już doświadczenie w sprzedaży detalicznej artykułów wykończeniowych.
Sieć RuckZuck obecna jest w naszym kraju od ponad trzech lat. Podstawową ofertę punktów tej sieci stanowi ponad 140 wzorów podłóg oraz 19 kolekcji skrzydeł drzwiowych marki Classen. W salonach RuckZuck dostępne są również akcesoria niezbędne do montażu, a także szeroka gama towarów uzupełniających.
Sklepy RuckZuck działają w Systemie Partnerskim, opierającym się na współpracy pomiędzy dwoma niezależnymi podmiotami gospodarczymi: RuckZuck i przedsiębiorcą - właścicielem sklepu. Firma udziela swojemu Partnerowi licencji, użycza marki i daje know-how.
Dotychczasowa strategia rozwoju sieci zakładała ekspansję w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Obecnie rozważana jest także możliwość pootwierania salonów RucklZuck w mniejszych, liczących kilkanaście tysięcy mieszkańców, miejscowościach.
Punkt handlowy funkcjonujący w ramach sieci RuckZuck, może działać samodzielnie lub stanowić wydzieloną część większego obiektu. Z uwagi na niezwykle bogatą ofertę podłóg i drzwi, ważne jest aby do dyspozycji klientów pozostawało przynajmniej 300 m2 powierzchni handlowej. Dostawy do salonów RuckZuck prowadzone są przez firmy RuckZuck i Classen – w zakresie asortymentu podstawowego (podłogi i drzwi), natomiast asortyment uzupełniający dostarczany jest przez wskazanych przez RuckZuck dostawców, z którymi podpisane zostały stosowne umowy o współpracy.
Warunki przystąpienia do sieci RuckZuck są niezwykle przyjazne. Dołączenie do Systemu Partnerskiego RuckZuck jest bezpłatne, a koszty, które trzeba ponieść ograniczają się do remontu obiektu. Zaznaczyć należy, iż RuckZuck nie narzuca sztywno przyjętych rozwiązań aranżacyjnych, dostosowując wizualizację do zastanych warunków lokalowych. Najczęściej wystarcza samo pomalowanie elewacji budynku i odświeżenie wnętrza. Partner nie ponosi żadnych nakładów związanych z produkcją i montażem elementów wizualizacji budynku oraz ekspozycji towarów – całkowity koszt Partnera w tym zakresie obejmuje 10% wartości stolarki drzwiowej przekazanej na ekspozycję.
Dyrektor do spraw rozwoju sieci RuckZuck Antoni Kornatowski zaznacza, że w trakcie uruchamiania salonu Partner otoczony jest wszechstronną opieką. Sieć oferuje wsparcie m.in. przy działaniach reklamowych i promocyjnych.
- Przed uruchomieniem dyskontu Partner otrzymuje dwa startowe pakiety reklamowe. Pierwszy obejmuje materiały reklamowe z logo RuckZuck takie jak: ubrania firmowe, wizytówki, długopisy, kubki, katalogi itp. Z drugiego pakietu finansowane są wydatki związane z reklamą nowo otwieranego sklepu. W zależności od koncepcji właściciela salonu może to być ogłoszenie w prasie, reklama radiowa, ulotki, billboardy oraz wiele innych form reklamy – mówi Antoni Kornatowski.
Działania reklamowe prowadzone z inicjatywy Partnerów już po otwarciu salonu, po uzgodnieniu z centralą sieci, są w połowie finansowane przez RuckZuck. Niezależnie od lokalnych aktywności właścicieli sklepów, sieć prowadzi również centralne akcje reklamowe przy pomocy takich nośników i mediów jak: billboardy, gazetki i ogłoszenia oraz reklamy prasowe.
Więcej informacji na www.ruckzuck.pl .
RuckZuck to największa w Polsce sieć sprzedająca podłogi i drzwi. Obecnie liczy ona blisko 100 placówek. Sieć RuckZuck.pl oferuje produkty w cenie producenta. Sklepy RuckZuck położne są w jak najkorzystniejszych dla klientów lokalizacjach, z dobrym dojazdem i pojemnymi parkingami.
Firma zapewnia klientom kompleksową obsługę. Fachowe doradztwo przy zakupie oraz usługi w zakresie układania podłóg i montażu drzwi to gwarancja solidności.
E.C.H.O. Communications
opr. PR
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2019 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.