Autor: inf. prasowa (opr.JR)
Źródło: Barlinek
Data: 2008-01-26
Barlinek został wyróżniony w Rankingu Marek Budowlanych ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Celem rankingu jest wyłonienie najlepszych marek budowlanych według firm wykonawczych, architektów i inwestorów na polskim rynku...
Ranking Marek Budowlanych, sporządzony przez ASM już po raz czwarty, to przedsięwzięcie mające na celu wyróżnienie najbardziej wartościowych marek budowlanych w Polsce. Lista najlepszych tworzona jest na podstawie badań uczestników rynku budowlanego, takich jak: firmy wykonawcze, dystrybutorzy, inwestorzy indywidualni i instytucjonalni oraz architekci. W tym roku próba badawcza objęła 2050 takich podmiotów i osób.
Marka Barlinek została wyróżniona w kategorii podłóg drewnianych i laminowanych. Była ona jedną z dwóch najczęściej wymienianych przez respondentów. W badaniach brano pod uwagę m.in.: znajomość marki, postrzeganą jakość wyrobów i ich dostępność w sprzedaży. Uwzględnienie Barlinka na najwyższych pozycjach w rankingu ASM ma miejsce już po raz kolejny. Wyróżnienie jest tym bardziej cenne, że pochodzi od osób na co dzień obcujących z produktami firmy.
W sektorze produktów wyposażenia wnętrz, zbudowanie silnej marki wydaje się być obecnie czynnikiem kluczowym dla powodzenia przedsiębiorstwa. Z uwagi na wysokie koszty czynionych inwestycji i ich długoletnią eksploatację, konsumenci przykładają coraz większą uwagę do renomy marki, gwarantującej optymalne dla nich wartości produktu i obsługi klienta. Poza działaniami marketingowymi firm, skierowanymi w dużej mierze do odbiorców końcowych, istotnym nośnikiem informacji są tu grupy doradcze i opiniotwórcze badane właśnie w ramach Rankingu Marek Budowlanych.
Podstawą produkcji Grupy są cztery polskie linie deski barlineckiej, zlokalizowane w Barlinku, w woj. zachodniopomorskim. Ich łączne roczne moce wytwórcze wynoszą 6 mln m2. Pierwszy zagraniczny zakład Barlinka (o mocy 2 mln m2) otwarto w 2007 roku na Ukrainie. Uruchomienie następnych planowane jest w Rumunii i w Rosji, kolejno w 2008 i 2009 roku.
Ranking ASM to nie jedyny dowód uznania dla marki Barlinek w ostatnich miesiącach. W sierpniu 2007 roku marka została wyróżniona tytułem Business Superbrands, jako jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business na polskim rynku. Wybór został dokonany przez grupę kilkudziesięciu ekspertów - znanych praktyków biznesu i przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową. Podobne rankingi Superbrands, na wzór edycji brytyjskiej, realizowane są od lat w wielu krajach świata.
Barlinek S.A. jest największym krajowym dostawcą - 65 % udziałów w rynku - trójwarstwowych podłóg drewnianych oraz wiodącym producentem okleiny. Spółka prowadzi działalność w ramach Grupy Kapitałowej Barlinek. Podstawowym jej produktem jest deska podłogowa - deska barlinecka - ze szlachetnych gatunków drewna rodzimego i egzotycznego. Eksport podłóg prowadzony jest do ponad 35 krajów na 3 kontynentach. Grupa wytwarza także: certyfikowane podłogi do obiektów sportowych (Barkiet Sport), okleiny naturalne (produkcja na poziomie ok. 13 mln m2 rocznie) i ekologiczny granulat paliwowy (pelet).
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2019 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.