DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
 

Selena: Misja w Kazachstanie

Selena

Autor: E.C.H.O. COMMUNICATIONS
Źródło: Selena
Data: 2007-10-08


W pierwszych dniach września br. wyruszyła do Kazachstanu polska misja gospodarcza, w której, oprócz innych przedsiębiorców z branży budowlanej, wzięli także udział przedstawiciele firmy Selena...

Grupa Selena to jeden liderów na polskim rynku chemii budowlanej, który swoje wyroby oferuje w ponad 50. krajach świata. Sukces globalny zawdzięcza między innymi indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów na każdym rynku, co wymaga dokładnego zapoznania się z lokalną specyfiką. Między innymi dlatego Selena wzięła udział w polskiej misji gospodarczej, która w dniach 4 – 7 września 2007 zawitała do Ałmaty, największego miasta Kazachstanu.

Organizatorem przedsięwzięcia była Polska Izba Przemysłowo-Handlowa Budownictwa, zaś jego uczestnicy przybyli do Kazachstanu na zaproszenie tamtejszego Ministra Przemysłu. Szefem delegacji złożonej głównie z przedsiębiorców z branży budowlanej był polski Sekretarz Stanu w Ministerstwie Budownictwa – Piotr Styczeń. Misja stanowiła doskonałą platformę komunikacji dla przedstawicieli biznesu i rządów obu krajów, którzy mogli spotkać się na jednym forum i wymienić uwagi na temat rozwoju kazachstańskiej branży budowlanej. „Podejmowane w przyszłości podobne inicjatywy powinny być nakierowane na rozwiązywanie konkretnych problemów z branży budowlanej, a zwłaszcza problemów o charakterze systemowym” mówi Krzysztof Domarecki. Znaczenie misji jest tym większe, że rząd Kazachstanu przygotowuje plan budowy autostrad tranzytowych, które połączą północ i południe kraju. Przedsięwzięcie to może stanowić dla polskich przedsiębiorców szansę wejścia i rozwoju w tamtym regionie.

Od pięciu lat na rynku kazachstańskim działa jedna ze spółek Grupy Selena – Selena Kazachstan. Obecnie spółka ma ponad 20% udziału w kazachstańskim rynku pian i uszczelniaczy dla budownictwa, a wynik ten zawdzięcza przede wszystkim wysokiej jakości wyrobów oraz wytężonej pracy niemal 30-osobowego zespołu. Ze względu na dynamiczny rozwój i ambitne plany Seleny Kazachstan na najbliższe lata misja miała dla spółki szczególną wagę. Dyrektor Generalny Seleny Kazachstan Leszek Majcherczyk zaznacza, że dzięki misji udało się nawiązać kontakty z przedstawicielami tamtejszych mediów, co w perspektywie może ułatwić komunikację z potencjalnymi klientami i przyczynić się do umocnienia pozycji Seleny na rynku kazachstańskim.

Liczba wyświetleń: 1789


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA