Autor:
Źródło: IKEA
Data: 2007-08-24
Od sierpnia 2007 IKEA wprowadza do wszystkich swoich sklepów w Polsce IKEA FAMILY - program lojalnościowy dla miłośników domu.
Przystąpienie do programu jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić bezpłatny formularz zgłoszeniowy dostępny w sklepie lub wysłać go elektronicznie, korzystając ze strony www.ikea.pl. Nie trzeba zbierać żadnych punktów, a ze wszystkich przywilejów można korzystać od razu.
Dla klubowiczów przewidziane są specjalne rabaty na wybrane produkty z asortymentu IKEA, ale również ze Sklepiku IKEA FAMILY.
Sklepik IKEA FAMILY oferuje kosmetyki pielęgnacyjne (seria NJUTA), akcesoria podróżne (seria UPTACKA), produkty zapewniające bezpieczeństwo (seria PATRULL), ciekawe poradniki i książki.
Na uczestników IKEA FAMILY czekają niespodzianki. Będą to np. specjalne oferty na wybrane dania w restauracji IKEA i na smakołyki ze Sklepiku Szwedzkiego oraz bezpłatna kawa i herbata (oferty te obowiązują od poniedziałku do piątku). Klubowicze otrzymają też zaproszenia na bezpłatne spotkania – seminaria - poświęcone urządzaniu i dekoracji wnętrz.
Oferty specjalne będą dostępne po okazaniu karty IKEA FAMILY. O atrakcjach sklepowych i ofertach specjalnych uczestnicy programu dowiedzą się pierwsi za pomocą poczty elektronicznej. Ponadto, raz na kwartał otrzymają bezpłatny magazyn wnętrzarski "IKEA FAMILY LIVE".
Pierwszy magazyn IKEA wydawany w Polsce pod nazwą "IKEA FAMILY LIVE" skierowany jest do ludzi lubiących dom i "życie w domu". Przedstawia różnorodność stylów życia oraz szereg rozwiązań na wyposażenie wnętrz, z których każdy znajdzie coś dla siebie w zależności od konkretnej sytuacji życiowej. Atrakcyjna szata graficzna 68-stronicowego czasopisma nie ustępuje istniejącym na rynku magazynom wyposażenia wnętrz. Magazyn wydawany będzie w Polsce 4 razy w roku i bezpłatnie dostarczany do uczestników Programu IKEA FAMILY.
Do IKEA FAMILY na całym świecie należy już ponad 12,5 miliona klubowiczów.
IKEA Public Relations
'IKEA Family Live' w ofercie ARBOmedia Polska
ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowych w 'IKEA Family Live' magazynie adresowanym do uczestników programu lojalnościowego lidera sklepów meblowych - sieci IKEA.
"IKEA FAMILY LIVE" to pierwszy magazyn wydawany przez IKEA w Polsce. Jego adresaci to wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego IKEA Family -klienci IKEA, którzy przywiązują dużą wagę do wygodnego urządzania wnętrz mieszkalnych, ogrodów, tarasów oraz domków letniskowych.
Na 68 stronach kwartalnika w formacie 280x 215 mm publikowane są porady oraz zdjęcia, dotyczące urządzania domu w zgodzie ze stylem życia.
WIRTUALNEMEDIA.PL
Liczba wyświetleń: 1962
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.