DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
 

Nowy koncept meblowy marki Levi’s®

Autor:
Źródło:
Data: 2006-05-30


Dystrybucja produktów Levi Strauss Polska oparta jest na sieci franczyzowej oraz dealerskiej. W skład sieci franczyzowej wchodzi 16 sklepów typu Levi’s® Store. Franczyza cieszy się dużym zainteresowaniem kontrahentów, ponieważ Levi’s® to jedna z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

Dla sklepów partnerskich niezwykle ważny jest fakt, że Levi’s® ciagle realizuje nowatorskie przedsięwzięcia, dynamicznie się rozwija i podąża za trendami, jakie kreuje rynek. - Chcąc uatrakcyjnić naszą ofertę rynkową i wyjść naprzeciw naszym partnerom Levi’s® stworzył przełomowy projekt REVOLUTION. W 2006 roku wprowadziliśmy nowy koncept meblowy, obejmujący kompleksowe modyfikacje w zakresie elewacji sklepu, jego wnętrza, paneli oraz przymierzalni – mówi Dariusz Graczyk, area sales operation manager Levi Strauss Polska.
Koncept został wprowadzony w ubiegłym roku. Otwarty w maju 2005 r. w Brukseli pilotażowy sklep Levi`s® Store charakteryzuje się niezwykłą kompozycją, elastycznością i ułatwieniami dla klientów poszukujących ubrań damskich i męskich. W ciągu sześciu miesięcy działalności, nowa koncepcja przyniosła wyjątkowe efekty. W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba sprzedanych spodni wzrosła o 35%, a liczba osób odwiedzających sklep o 7%. Także siła przyciągania obiektu (liczba przechodniów spoglądających w stronę sklepu) znacznie się zwiększyła. Pilotażowy sklep okazał się najbardziej atrakcyjnym ze wszystkich miejsc z odzieżą dżinsową na tej ulicy, wygrywając ze wszystkimi konkurentami oferującymi ubiory jednej marki, a także sklepami sprzedającymi dżinsy wielu marek. Sklep bardzo przyciąga „poszukiwaczy” - osoby, które oglądają towar bez zamiaru kupowania dżinsów w danym dniu. Wartość procentowa dla „poszukiwaczy” zwiększyła się o 8% w porównaniu z poprzednią koncepcją sklepu.

Jakie właściwie innowacje będziemy mogli zaobserwować w sklepie?
Zmiany zacznynają się już od frontowego pasa na elewacji. Niebieski napis Levi`s® Store został zmieniony na czarny, a obok niego pojawia się najbardziej rozpoznawalny i przyciągający uwagę symbol autentyczności marki Levi’s® - dwa konie rozciągające parę spodni. Także wnętrze sklepu poddano metamorfozie.
Pojawi się nowe miejsce ekspozycji, tzw. „denim bar”, który będzie wykonany z drewna dębowego i będzie służył do ekspozycji spodni damskich i męskich.
Koncept meblowy REVOLUTION będzie posiadał dwa rodzaje paneli ekspozycyjnych (ruchome i nieruchome), które pozwolą na lepszą prezentację gotowych zestawień produktowych. Przymierzalnie będą wyściełane od wewnątrz tkaniną denimową, a drzwi będą wykonane z czarnego materiału. Uzupełnieniem całości będą czerwone dywaniki. - Jestem przekonany, że wprowadzenie innowacyjnego konceptu REVOLUTION przyczyni się do zwiększenia zainteresowania klientów, a także przełoży się na wzrost sprzedaży produktów marki Levi’s® – dodaje Dariusz Graczyk.
oprac. BK

GAZETA PRAWNA NR 104 (1722)

Liczba wyświetleń: 1248


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA