Autor:
Źródło:
Data: 2006-05-17
Na potrzeby kampanii agencja Leo Burnett przygotowała dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne wraz ze skrótami do 15 sek. Ich fabuła w sposób humorystyczny przedstawia problemy z jakimi Polacy borykają się w sypialni, takie jak niewygodne łóżko, czy stara szafa nie mieszcząca wszystkich ubrań.<
Rozwiązaniem tych problemów jest zakup wygodnego łóżka z odpowiednio dobranym materacem lub pakownej szafy w IKEA. Wspólnym przekazem obydwu filmów jest informacja, że IKEA oferuje ceny i wyposażenie, jakich nigdzie nie znajdziesz.
Dodatkowo kampania została wsparta ciekawymi promocjami cenowymi obejmującymi nie tylko meble typu łóżko, czy szafa, ale i akcesoria służące wyposażeniu sypialni.
Liczba wyświetleń: 1524
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.