Autor:
Źródło: IKEA
Data: 2005-12-07
HSBC Bank Polska S.A. wprowadza na polski rynek kartę kredytową IKEA. Wprowadzenie tej karty, łączącej marki obu partnerów (tzw. karta co-brandowa), oznacza poszerzenie dotychczasowej współpracy między HSBC Bank Polska oraz IKEA, bowiem od listopada 2004r. Bank pod marką Beneficial Kredyt udziela kredytów ratalnych klientom sieci sklepów IKEA w Polsce.
Dzięki karcie kredytowej IKEA, zakupy w sklepach należących do sieci mają być jeszcze prostsze. "Karta kredytowa IKEA łączy w sobie zalety karty kredytowej i rabatowej i jest wzbogacona o atrakcyjny program lojalnościowy. Projekt graficzny karty utrzymany jest w stylistyce IKEA, a formalności związane z otrzymaniem karty są bardzo proste... Sądzimy, że będzie to duże udogodnienie nie tylko dla naszych wiernych klientów” – stwierdziła Joanna Łozińska, rzecznik prasowy Grupy IKEA w Polsce, komentując pojawienie się karty na rynku.
Nowa karta kredytowa otwiera użytkownikom dostęp do wyjątkowego programu lojalnościowego, który zawiera między innymi:
Karta kredytowa IKEA może być używana na całym świecie, wszędzie tam, gdzie są akceptowane karty MasterCard, czyli w ponad 23 milionach punktów w 210 krajach. Grupa HSBC, która posiada wieloletnie doświadczenie w rynku kart, zapewnia techniczną obsługę bankową oraz finansowanie transakcji wykonanych kartą. MasterCard jest jednym z globalnych partnerów Grupy HSBC.
Karta kredytowa IKEA jest dostępna we wszystkich sklepach IKEA w całej Polsce. Użytkownicy mają do wyboru dwa projekty karty kredytowej IKEA; oba utrzymane są w stylistyce IKEA i odwołują się bezpośrednio do produktów dostępnych w IKEA.
Szwedzka firma IKEA zatrudnia w Polsce około 8000 pracowników (w tym w produkcji ponad 6000 osób). IKEA eksportuje z Polski produkty o wartości ponad 3,5 miliarda PLN, a importuje produkty o wartości 500 milionów PLN. IKEA prowadzi w Polsce szeroką działalność gospodarczą i inwestycyjną, jest właścicielem środków produkcji i współpracuje z wieloma polskimi producentami. IKEA jest także za pośrednictwem firmy Inter IKEA Centre Polska inwestorem i deweloperem działającym na rynku inwestycji komercyjnych.
Na polskim rynku IKEA jest znana przede wszystkim ze swoich żółto-niebieskich sklepów, regularnie wydawanego katalogu i asortymentu: prostych, funkcjonalnych, o atrakcyjnym wzornictwie mebli i artykułów uzupełniających wyposażenie domu. Co roku polskie sklepy IKEA odwiedza ok. 13 mln klientów.
Na świecie znajduje się 220 sklepów IKEA w 33 krajach. W 2004 roku sklepy IKEA odwiedziło 410 milionów klientów.
Liczba wyświetleń: 1169
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.