Autor:
Źródło:
Data: 2005-11-03
Dzienniki boją się internetu i strach ten można uznać za jak najbardziej uzasadniony. <
Nikt nie dorówna internetowi pod względem szybkości podawania informacji. Okazuje się jednak, że powody do obaw mają też wydawcy tygodników. Przynajmniej na razie w Stanach Zjednoczonych.
Ostatnie badania firmy Media Life, którego respondentami byli media planerzy i osoby zajmujące się zakupem mediów, pokazują jasno, że oprócz najsilniejszych na rynku amerykańskim tytułów, tygodniki przegrają w konkurencji z siecią. Przewiduja oni, że jeden tytuł na trzy wypadnie wkrótce z rynku.
Aż 71,4% badanych wierzy, że internet jest obecnie najpoważniejszym rywalem tygodników. 40,8% uważa jednak, że na rynku jest miejsce dla tygodników, głównie dlatego, że mogą sobie one pozwolić na bardziej dogłębną analizę wydarzeń.
Co ważne, tylko 20% badanych uznało, że tygodniki pozostaną skutecznym nośnikiem reklam. 62% uznało, że w tej roli tygodniki wypadają coraz słabiej.
18% respondentów uważa, że tygodniki nie przedstawiają żadnej wartości dla reklamodawcy. Pośród tygodników, które ich zdaniem mają szansę się wybronić na amerykańskim rynku, jest Time oraz Newsweek.
Magdalena Górak - Internet Standard IDG Poland SA
Liczba wyświetleń: 1359
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.