Autor:
Źródło:
Data: 2005-09-28
Wydatki na reklamę internetową w Stanach Zjednoczonych wzrosły w stosunku do ubiegłego roku o 26%. Największy wzrost odnotowały reklamy związane z wyszukiwaniem, choć ich udział w rynku pozostał na poziomie 40%.
Dane pochodzą z wciąż nieopublikowanego raportu IAB, przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers. Jego fragmenty zostały ujawnione w czasie poniedziałkowej konferencji poświęconej marketingowi.
Na reklamę w wyszukiwarkach firmy przeznaczyły 2,3 mld USD w porównaniu do 1,8 mld USD rok temu, czyli o 26%. Wzrosły też wydatki na reklamy graficzne o około 20%.
W Stanach Zjednoczonych w pierwszym półroczu bieżącego roku na reklamę internetową reklamodawcy przeznaczyli 5,8 mld USD. Cały rynek reklamy według TNS Media Intelligence jest tam wart około 71 mld USD, internet ma więc w nim wciąż stosunkowo niski udział - około 8%. Przypomnijmy, że w Polsce udział wydatków na reklamę internetową w pierwszej połowie br. przekroczył 3%.
Liczba wyświetleń: 1090
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.