/* */
DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Szkieletowy dom drewniany
 
MEBLARSTWO

Grupa Forte zainwestowała w platformę e-commerce Yestersen

Autor: oprac. red
Źródło: yestersen
Data: 2021-09-10


Grupa FORTE została mniejszościowym udziałowcem platformy e-commerce Yestersen. Yestersen zajmuje się sprzedażą mebli i wyposażenia z kategorii vintage.

Grupa Forte zainwestowała w platformę e-commerce YestersenGrupa Forte zainwestowała w platformę e-commerce YestersenFot. yestersen

Grupa Kapitałowa FABRYK MEBLI „FORTE” SA nabyła 20,5% udziałów za kwotę 4,5 mln zł. Producent mebli wesprze swoim doświadczeniem projekt stworzenia produktów marki własnej yestersen. Plany obejmują m.in. linię mebli w duchu vintage oraz współpracę z niezależnymi projektantami i rzemieślnikami – pierwsze produkty ukażą się już wkrótce - poinformowało Yestersen.

Pozyskanie inwestora branżowego jest konsekwencją strategii rozwoju oferty produktów współczesnych przyjętej przez yestersen w 2019 roku. Dzięki transakcji platforma e-commerce przyspieszy rozwój produktów marki własnej, które uzupełnią luki w ofercie, zwiększą rozpoznawalność marki i będą dostępne szybciej niż zagraniczne meble. Spółka wykorzysta część otrzymanych środków na dalsze pozyskiwanie nowych marek, w tym z kategorii premium oraz produktów rzemieślniczych z Polski i ze świata.

-Przestudiowaliśmy tysiące sprzedanych unikatów i porozmawialiśmy z klientami by zrozumieć ich potrzeby. Wykorzystując naszą wiedzę o vintage i obserwując tendencje na rynku stworzymy produkty, które dopełnią naszą ofertę produktów współczesnych. Doświadczenie, jak i kompetencje Forte będą dla nas wielkim wsparciem. To bardzo ekscytujący projekt – mówi Karol Misztal, założyciel i CEO Yestersen.

Firma Yestersen powstała w 2015r. Inwestorami strategicznymi platformy są Mateusz i Zbigniew Juroszkowie, właściciele m.in. ATAL i STS, którzy w 2018r. przejęli większość udziałów w spółce.

Yestersen podtrzymuje ambitne plany związane z rozwojem wspartym przez rynek kapitałowy. Spółka zamierza przeprowadzić emisję crowdfundingową, a docelowo ma pojawić się na NewConnect.

Produkty marki własnej będą odsyłać do wzorów z minionych lat, szczególnie modernizmu, wykorzystując współczesne rozwiązania technologiczne. Ważnym elementem ich produkcji będzie współpraca z lokalnymi dostawcami i rzemieślnikami. Równolegle, w duchu lokalnej produkcji yestersen zaprosi niezależnych projektantów do stworzenia mniejszych rzutów produktów w kolaboracji.

Obecnie yestersen oferuje już blisko 23 tys. unikalnych produktów vintage i antyków oraz 6 tys. produktów współczesnych. Do końca roku spółka planuje posiadać w ofercie 10 tys. starannie wybranych produktów współczesnych od ponad 170 marek, w tym wielu marek niezależnych i manufaktur rzemieślniczych, a także 26 tys. unikatów vintage.

Yestersen notuje wzrosty sprzedaży zarówno w kanale e-commerce, jak i stacjonarnym, realizowanym przez showroom zlokalizowany przy ul. Lekarskiej w Warszawie. Spółka rozbudowuje również bazę klientów – w pierwszym kwartale 2021 roku platforma pozyskała niemal tylu klientów, co w całym 2019r. W bieżącym roku zamierza podwoić łączną liczbę klientów.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz