DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
 
MEBLARSTWO

Grupa Forte zainwestowała w platformę e-commerce Yestersen

Autor: oprac. red
Źródło: yestersen
Data: 2021-09-10


Grupa FORTE została mniejszościowym udziałowcem platformy e-commerce Yestersen. Yestersen zajmuje się sprzedażą mebli i wyposażenia z kategorii vintage.

Grupa Forte zainwestowała w platformę e-commerce YestersenGrupa Forte zainwestowała w platformę e-commerce YestersenFot. yestersen

Grupa Kapitałowa FABRYK MEBLI „FORTE” SA nabyła 20,5% udziałów za kwotę 4,5 mln zł. Producent mebli wesprze swoim doświadczeniem projekt stworzenia produktów marki własnej yestersen. Plany obejmują m.in. linię mebli w duchu vintage oraz współpracę z niezależnymi projektantami i rzemieślnikami – pierwsze produkty ukażą się już wkrótce - poinformowało Yestersen.

Pozyskanie inwestora branżowego jest konsekwencją strategii rozwoju oferty produktów współczesnych przyjętej przez yestersen w 2019 roku. Dzięki transakcji platforma e-commerce przyspieszy rozwój produktów marki własnej, które uzupełnią luki w ofercie, zwiększą rozpoznawalność marki i będą dostępne szybciej niż zagraniczne meble. Spółka wykorzysta część otrzymanych środków na dalsze pozyskiwanie nowych marek, w tym z kategorii premium oraz produktów rzemieślniczych z Polski i ze świata.

-Przestudiowaliśmy tysiące sprzedanych unikatów i porozmawialiśmy z klientami by zrozumieć ich potrzeby. Wykorzystując naszą wiedzę o vintage i obserwując tendencje na rynku stworzymy produkty, które dopełnią naszą ofertę produktów współczesnych. Doświadczenie, jak i kompetencje Forte będą dla nas wielkim wsparciem. To bardzo ekscytujący projekt – mówi Karol Misztal, założyciel i CEO Yestersen.

Firma Yestersen powstała w 2015r. Inwestorami strategicznymi platformy są Mateusz i Zbigniew Juroszkowie, właściciele m.in. ATAL i STS, którzy w 2018r. przejęli większość udziałów w spółce.

Yestersen podtrzymuje ambitne plany związane z rozwojem wspartym przez rynek kapitałowy. Spółka zamierza przeprowadzić emisję crowdfundingową, a docelowo ma pojawić się na NewConnect.

Produkty marki własnej będą odsyłać do wzorów z minionych lat, szczególnie modernizmu, wykorzystując współczesne rozwiązania technologiczne. Ważnym elementem ich produkcji będzie współpraca z lokalnymi dostawcami i rzemieślnikami. Równolegle, w duchu lokalnej produkcji yestersen zaprosi niezależnych projektantów do stworzenia mniejszych rzutów produktów w kolaboracji.

Obecnie yestersen oferuje już blisko 23 tys. unikalnych produktów vintage i antyków oraz 6 tys. produktów współczesnych. Do końca roku spółka planuje posiadać w ofercie 10 tys. starannie wybranych produktów współczesnych od ponad 170 marek, w tym wielu marek niezależnych i manufaktur rzemieślniczych, a także 26 tys. unikatów vintage.

Yestersen notuje wzrosty sprzedaży zarówno w kanale e-commerce, jak i stacjonarnym, realizowanym przez showroom zlokalizowany przy ul. Lekarskiej w Warszawie. Spółka rozbudowuje również bazę klientów – w pierwszym kwartale 2021 roku platforma pozyskała niemal tylu klientów, co w całym 2019r. W bieżącym roku zamierza podwoić łączną liczbę klientów.

Liczba wyświetleń: 1558


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA