Autor: oprac. red
Źródło: IKEA
Data: 2019-10-01
IKEA Retail, handlowe ramię koncernu IKEA, osiągnęła w Polsce minionym roku finansowym (1. września 2018r. do 31. sierpnia 2019r.) wzrost sprzedaży na poziomie 11%. Przychody firmy sięgnęły 4,5 mld zł.
-To był bardzo udany rok dla IKEA Retail w Polsce, w którym po raz kolejny odnotowaliśmy dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Jest to efekt naszych inwestycji w nowe formaty spotkań z klientami, rozwój kanałów cyfrowych i sieci dystrybucji oraz przede wszystkim wspólnej, całorocznej pracy wszystkich naszych pracowników, czyli 4900 osób. W zeszłym roku otworzyliśmy unikalny w skali światowej koncept, czyli sklep IKEA w warszawskim centrum handlowym Blue City, a w czerwcu br. uruchomiliśmy nową jednostkę logistyczną tzw. Parcel Unit w Siechnicach pod Wrocławiem. Punkt umożliwia realizowanie zamówień on-line na małe paczki i dostarczanie ich w krótkim czasie do klientów. Od momentu jego uruchomienia, w nieco ponad trzy miesiące, obsłużyliśmy już prawie 180 tys. klientów, dostarczając ok. 1,65 mln sztuk produktów – mówi Carolina Garcia Gomez, CEO i Chief Sustainability Officer IKEA Retail w Polsce.
Ogółem za pośrednictwem kanałów cyfrowychprodukty IKEA kupiło ponad pół miliona klientów, a sprzedaż online wzrosła aż o 68% względem poprzedniego roku i stanowi obecnie prawie 10% całej sprzedaży.
Firma nie zamierza jednak odpuszczać tradycyjnej sprzedaży. Jeszcze w październiku tego roku w Szczecinie ruszyć ma budowa kolejnego, dwunastego sklepu w Polsce, którego uruchomienie planowane jest w przyszłym roku. Powierzchnia całkowita nowej jednostki wyniesie blisko 29.000 m2.
-Naszym celem jest także, aby sklep w Szczecinie był jak najbardziej zrównoważony. Pracując nad jego projektem, dążymy do tego, aby uzyskać certyfikat BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method) - zapowiada Carolina Garcia Gomez i dodaje: -Na ten moment jest to ostatni, zaplanowany standardowej wielkość sklep IKEA w Polsce, obecnie chcemy się skupić na nowych formatach spotkań z klientami. W przyszłym roku będziemy dalej rozwijać sprzedaż wielokanałową, w tym nasze kanały cyfrowe i punkty odbioru zamówień.
Liczba wyświetleń: 2542
Wniosek taki, że wewnętrzna dyskryminacja własnych pracowników...
... ze względu na wyznawane wartości jednak im nie szkodzi.
Janosik [64]Odpowiedz na ten komentarz2019-10-05 13:02:04
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.