DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Przewodnik dla stolarzy - Jan Heurich
 
MEBLARSTWO

"Tylko" z nowym inwestorem

Autor: oprac. red
Źródło: TDJ Pitango Ventures
Data: 2019-02-06


Polsko-izraelski fundusz TDJ Pitango Ventures zainwestował blisko 15 mln zł w Custom sp. z o.o., do której należy aplikacja "Tylko". Aplikacja służy do sprzedaży mebli (np. regałów), które klient może samodzielnie skonfigurować wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości.

"Tylko" z nowym inwestorem"Tylko" z nowym inwestoremFot. Custom

-"Tylko" niesie przełom na rynku, wartym obecnie już 330 mld USD rocznie. Spółka była na naszym inwestycyjnym radarze od dłuższego czasu. Obserwowaliśmy z bliska, w jaki sposób twórcy tej marki myślą o jej rozwoju, od początku stawiając na rynki międzynarodowe. Takie podejście mają w DNA, co również dla nas jest niezwykle istotne. "Tylko" to unikalny produkt z wyjątkowym procesem sprzedaży, dostawy oraz niepowtarzalnym designem. Ta marka wkrótce ma szansę stać się jedną z czołowych marek e-commerce w swoim segmencie na świecie – uważa Wojciech Fedorowicz, partner zarządzający TDJ Pitango Ventures.

Od chwili powstania w 2013r. "Tylko" wsparło kilku znaczących inwestorów – m.in. słynny szwajcarski projektant Yves Behar (obecnie członek rady nadzorczej Custom) oraz berliński fundusz Paua Ventures.

-"Tylko" to nie jedynie nowa marka spersonalizowanych mebli. Tworzymy nową kategorię na rynku – tak sami o sobie mówią twórcy aplikacji, dzięki której sprzedają meble w 28 krajach. Potężny zastrzyk kapitału od nowego inwestora (3,9 mln USD) pomoże spółce w nowej fazie ekspansji zagranicznej.

-Paliwo do wzrostu od nowego inwestora oznacza otwarcie nowych rynków i nową intensywność w pracach nad rozwojem sprzedaży jak i samego produktu. "Tylko" od samego początku miało ambicje zostać wyjątkową marką, łączącą design z najnowszymi technologiami oraz z zaangażowaniem konsumentów. A tych ostatnich – szukających czegoś pięknego, dopasowanego i niesztampowego – przybywa – podkreśla Benjamin Kuna, wiceprezes i jeden z pięciu założycieli spółki Custom, właściciela marki "Tylko".

-Ponadprzeciętny potencjał zespołu i inwestorów w "Tylko" oznacza, że tu perspektywa najbliższych kilku lat oznaczać ma równie nieprzeciętne wzrosty. Model biznesowy oparty na trio użytkownik-aplikacja-fabryka niesie właśnie taką obietnicę. Tym bardziej, że według prognoz m.in. Technavio, rynek sprzedaży mebli on line ma rosnąć w tempie ponad 15 proc. rocznie - podsumowuje Fedorowicz.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz