Autor: oprac. red
Źródło: TDJ Pitango Ventures
Data: 2019-02-06
Polsko-izraelski fundusz TDJ Pitango Ventures zainwestował blisko 15 mln zł w Custom sp. z o.o., do której należy aplikacja "Tylko". Aplikacja służy do sprzedaży mebli (np. regałów), które klient może samodzielnie skonfigurować wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości.
-"Tylko" niesie przełom na rynku, wartym obecnie już 330 mld USD rocznie. Spółka była na naszym inwestycyjnym radarze od dłuższego czasu. Obserwowaliśmy z bliska, w jaki sposób twórcy tej marki myślą o jej rozwoju, od początku stawiając na rynki międzynarodowe. Takie podejście mają w DNA, co również dla nas jest niezwykle istotne. "Tylko" to unikalny produkt z wyjątkowym procesem sprzedaży, dostawy oraz niepowtarzalnym designem. Ta marka wkrótce ma szansę stać się jedną z czołowych marek e-commerce w swoim segmencie na świecie – uważa Wojciech Fedorowicz, partner zarządzający TDJ Pitango Ventures.
Od chwili powstania w 2013r. "Tylko" wsparło kilku znaczących inwestorów – m.in. słynny szwajcarski projektant Yves Behar (obecnie członek rady nadzorczej Custom) oraz berliński fundusz Paua Ventures.
-"Tylko" to nie jedynie nowa marka spersonalizowanych mebli. Tworzymy nową kategorię na rynku – tak sami o sobie mówią twórcy aplikacji, dzięki której sprzedają meble w 28 krajach. Potężny zastrzyk kapitału od nowego inwestora (3,9 mln USD) pomoże spółce w nowej fazie ekspansji zagranicznej.
-Paliwo do wzrostu od nowego inwestora oznacza otwarcie nowych rynków i nową intensywność w pracach nad rozwojem sprzedaży jak i samego produktu. "Tylko" od samego początku miało ambicje zostać wyjątkową marką, łączącą design z najnowszymi technologiami oraz z zaangażowaniem konsumentów. A tych ostatnich – szukających czegoś pięknego, dopasowanego i niesztampowego – przybywa – podkreśla Benjamin Kuna, wiceprezes i jeden z pięciu założycieli spółki Custom, właściciela marki "Tylko".
-Ponadprzeciętny potencjał zespołu i inwestorów w "Tylko" oznacza, że tu perspektywa najbliższych kilku lat oznaczać ma równie nieprzeciętne wzrosty. Model biznesowy oparty na trio użytkownik-aplikacja-fabryka niesie właśnie taką obietnicę. Tym bardziej, że według prognoz m.in. Technavio, rynek sprzedaży mebli on line ma rosnąć w tempie ponad 15 proc. rocznie - podsumowuje Fedorowicz.
Liczba wyświetleń: 1799
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.