Autor: oprac. red
Źródło: Pfleiderer
Data: 2018-01-29
Pfleiderer Group, uruchomił nową linię lakierniczą w zakładzie w Leutkirch w Niemczech. Wartość inwestycji wyniosła 12 mln euro.
Nowa linia lakiernicza ma pomóc spółce dostosować moce produkcyjne do potrzeb rynku. Realizacja projektu, który jest częścią długoterminowego programu inwestycyjnego, wpłynie też pozytywnie na efektywność Grupy Pfleiderer pod względem kosztów i wydajności. Wartość inwestycji wyniosła 12 mln euro.
-Naszym celem jest zwiększenie przychodów Grupy do poziomu ok. 1,2 mld euro w 2021. Będziemy mogli to osiągnąć dzięki inicjatywom ukierunkowanym na wzrost mocy produkcyjnych w zakresie wysokomarżowych produktów takich jak nowa linia lakiernicza - powiedział Tom K. Schäbinger, CEO Pfleiderer Group
Nowa linia produkcyjna umożliwia korzystanie z innowacyjnego systemu HotCoating do tworzenia wysokomarżowych produktów Pfleiderer. Zdaniem przedstawicieli firmy, opracowana technologia jest bezkonkurencyjna na rynku, a nowa linia lakiernicza o długości 165 metrów jest obecnie największą linią lakierniczą wykorzystującą system HotCoating na świecie.
Jednym z założeń strategii realizowanej przez Pfleiderer Group jest stały rozwój w zakresie produktów z wartością dodaną, na których osiągane są najwyższe marże i które wyróżniają produkty Grupy od konkurencyjnych. Portfolio produktowe będzie rozszerzane o kolejne wzory dekoracyjne i powierzchnie inspirowane nowymi trendami i tworzone w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Zaprezentowana we wrześniu 2017 roku przez zarząd Pfleiderer Group S.A. Strategia do 2021r., zakłada stabilne nakłady inwestycyjne na średniorocznym poziomie ok. 70 mln euro, łącznie z nakładami odtworzeniowymi w wysokości ok. 20 mln euro rocznie. Realizacja strategicznych projektów takich jak uruchomienie linii lakierniczej w Leutkirch, „Czteropak inwestycyjny” w Grajewie, linia do produkcji blatów i projekt Dynasteam w Wieruszowie, linia szlifierska w największym zakładzie w Neumarkt, oraz rozwój spółki Silekol pomogą osiągnąć cele jakimi są m.in. wzrost wyniku EBITDA oraz osiąganych marż.
Strategia zakłada wzrost skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży do poziomu ok. 1,2 mld euro za rok zakończony 31. grudnia 2021r. Celem jest również uzyskanie w tym samym czasie wzrostu rentowności skonsolidowanej EBITDA do poziomu co najmniej 16% wartości przychodów ze sprzedaży, co powinno przełożyć się na wzrost zysków.
Liczba wyświetleń: 1706
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.