Autor:
Źródło: UZIN Polska
Data: 2016-02-16
Wraz z początkiem 2016 roku w polskiej spółce należącej do niemieckiego koncernu UZIN Utz AG, nastąpiły zmiany w strukturze działów handlowych i technicznych. Firma UZIN Polska sp. z o.o., obchodząca w tym roku 20-lecie istnienia, w zmianach tych dostrzega zwiększenie efektywności obsługi klientów.
W ramach firmy funkcjonuje sześć marek produktowych: UZIN, PALLMANN, RZ, WOLFF, codex i Arturo Flooring, oferujących szeroki wachlarz chemii budowlanej do instalacji, wykończenia, pielęgnacji i renowacji pokryć podłogowych. Zmiany dotyczą czterech głównych marek, stanowiących trzon produktowy firmy.
Na czele struktury handlowej UZIN stanął Bartosz Grygorowicz, związany z firmą prawie od początków jej istnienia na polskim rynku. Objął stanowisko dyrektora handlowego.
-Zmiany w naszej organizacji, choć mają charakter wewnętrzny, są nakierowane na zwiększenie komfortu naszych kontrahentów. Jasny i wyraźny podział kompetencji, ściślejsze związanie z regionami to podejście dostosowane do dzisiejszych realiów rynkowych - uważa Bartosz Grygorowicz.
Firma rozdzieliła także stanowiska doradców handlowych i technicznych. - W naszej branży dość popularne jest łącznie funkcji handlowych z doradztwem technicznym. Uznaliśmy, że czas odejść od tego modelu. Pomimo pracy z tymi samymi produktami, handlowcy i technicy mają inne kompetencje, a nam zależy na wysokiej specjalizacji - dodaje dyrektor handlowy.
Obecna struktura marki UZIN dzieli obszary handlowe na cztery regiony: Polskę centralną i wschodnią, które są obsługiwane przez Katarzynę Czuboni oraz Urszulę Krukowską, Polskę południową - obszar działania Waldemara Ryżaka, Stanisława Gawliczka oraz Piotra Kazimierczaka, Polskę północną - obsługiwaną przez Mirosława Różańskiego oraz Jarosława Wojniusza, a także Polskę zachodnią, którą obejmują Irena Piwowarczyk i Weronika Multan.
Doradztwem technicznym dla marki UZIN zajmują się natomiast Maciej Załęski (zachodnia Polska) oraz Adam Wiśniewski (wschodnia Polska).
Za całokształt działań dla marki PALLMANN odpowiada w dalszym ciągu jej manager - Dariusz Turski. Doradcą technicznym marki jest Waldemar Dybiec. W ostatnim czasie zespół PALLMANNA zasilił także Hubert Lipiński - nowy doradca handlowy.
Nie zmieniły się natomiast osoby odpowiedzialne za rozwój marek RZ - Marek Nowakowski oraz WOLFF - Bogusław Koczorowski.
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2019 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.