Autor:
Źródło: Black Red White
Data: 2015-10-01
Black Red White zaprezentowało nowości i trendy na nadchodzący rok podczas wewnętrznych targów, które odbyły się 22. września w Ossie. W trakcie spotkania dla partnerów handlowych przedstawiono propozycje mebli i priorytety biznesowe Grupy Black Red White na 2016 rok. Spotkanie było też okazją do nagrodzenia najlepszych kontrahentów.
Najświeższe propozycje od Black Red White to przede wszystkim meble kuchenne oraz meble skrzyniowe, które będą priorytetem firmy w najbliższym czasie. Firma planuje wprowadzić na rynek nową ofertę kuchni modułowych, szaf, oraz nowych kolorów mebli nawiązujących stylistyką do lat 70-tych.
W trakcie konferencji zarząd spółki przedstawił priorytety na 2016 rok. Przede wszystkim jest to kontynuacja rebrandingu marki, którego charakter oddaje nowe hasło przewodnie firmy – "Moja Planeta. Dom". Ważnym elementem odświeżenia wizerunku jest modernizacja salonów firmowych oraz partnerskich, które projektowane są z myślą o wygodzie klientów. Układ sklepów odzwierciedla pomieszczenia mieszkania dzięki boksom funkcyjnym i strefom funkcjonalnym – jest to doskonałe rozwiązanie dla osób poszukujących ciekawych aranżacji i pomysłów dla wnętrz swojego domu. Firma wdraża też nowy standard obsługi klienta.
Według informacji spółki, Black Red White jest najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii meblarskiej w Polsce, dzięki czemu sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat rośnie. Segment mebli tapicerowanych zanotował sprzedaż wyższą aż o 63% w ciągu trzech ostatnich lat, co jest dużym osiągnięciem. O sukcesie marki na rynku polskim świadczy potrójne wyróżnienie Superbrands – jednego z najszerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce. Black Red White za zadanie stawia sobie pomoc w stworzeniu domu i realizowaniu jego wizji, indywidualnie dopasowanej do klienta, proponując szeroki wybór mebli i dodatków do stworzenia miejsca idealnego wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska.
Targi w Ossie stały się okazją do przyznania nagród dla najlepszych kontrahentów aż w pięciu kategoriach: największa sprzedaż mebli kuchennych, największa sprzedaż mebli tapicerowanych wśród małych salonów, największa sprzedaż mebli tapicerowanych wśród dużych salonów, najpiękniejsze studio kuchni oraz największa metamorfoza sklepu.
***
Black Red White to polska marka, która jest jednym z krajowych liderów w produkcji i dystrybucji mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne.
Liczba wyświetleń: 1890
Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
tartak | tarcica | meble | meble biurowe | meble kuchenne | meble sosnowe | meble tapicerowane | sklejka | płyty wiórowe | płyty pilśniowe | drewno | MDF | OSB | drewno klejone | drewno budowlane | drewno konstrukcyjne | domy drewniane | domy z drewna | drzwi | okna | schody | podłogi drewniane | parkiet | panele | stolarstwo | tartaki | palety | europalety | drewno kominkowe | drewno opałowe | pelet | pellets | brykiet | maszyny stolarskie | maszyny do obróbki drewna | narzędzia do drewna | suszarnie do drewna
drewno.pl Sp. z o.o.
ul. Podleśna 19
64-020 Głuchowo
NIP: 953-24-74-849
Copyright© 1998-2022 DREWNO.PL Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.