DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Leroy Merlin najlepszym wg rankingu

Leroy Merlin

Autor:
Źródło: Leroy Merlin
Data: 2005-04-18


Leroy Merlin został zwycięzcą ogólnopolskiego rankingu hipermarketów budowlanych, zorganizowanego przez tygodnik "Polityka" (nr 5, 16 kwietnia 2005). Komfort zakupów, szeroki asortyment i wysoka jakość doradztwa to cechy, dzięki którym został określony jako hipermarket przyjazny dla klienta. Za dodatkowe atuty sieci uznano dobrą obsługę i umiarkowane ceny.

Powstaje coraz więcej hipermarketów budowlanych. Ułatwia nam to dokonywanie zakupów, gdy w planach mamy remont lub budujemy własny dom. Większość z nas szuka towarów wysokiej jakości i w najlepszej cenie, co wiąże się często z czasochłonnym odwiedzaniem kilku sklepów. Dużo łatwiej jest nam dokonać wyboru hipermarketu, gdy kierujemy się niezależnymi rankingami, a takim był opracowany przez "Politykę" ranking hipermarketów budowlanych.

Tygodnik "Polityka" zlecił przeprowadzenie badania typ u "tajemniczy klient" agencji badawczej ASM z Kutna, specjalizującej się w branży budowlanej. Ankieterzy, wcielając się w rolę klientów, oceniali różne aspekty pracy sklepu.

Maksymalną liczbę punktów Leroy Merlin uzyskało m.in. za szerokość asortymentu. Aby to zbadać, ankieterzy sprawdzali dostępność mniej popularnych produktów, jak na przykład drogiej, ale eleganckiej cegły silikatowej, wideodomofonu, nawilżacza powietrza na kaloryfery. Wszystkie te produkty dostępne były w Leroy Merlin. Doceniono także porządek na półkach oraz czyste i uporządkowane wnętrze sklepu, a także pełną ekspozycję towaru. Dobre noty hipermarket uzyskał za łatwość manewrowania wózkiem pomiędzy regałami i krótki czas oczekiwania na obsługę w kasie.

"Filozofia firmy, misja przekazywana pracownikom podczas spotkań i szkoleń opiera się na dążeniu do maksymalnego usatysfakcjonowania klienta oraz ułatwieniu prac budowlano-remontowych. Wyniki rankingu "Polityki" potwierdzają, że ma to pełne przełożenie na rzeczywistość" - mówi Beata Woszczyńska, Menedżer ds. Relacji z Klientami w Leroy Merlin. "Chcemy aby klienci mieli poczucie, że zainteresowanie i doradztwo, jakie oferujemy, nie kończy się w momencie zapłacenia rachunku" - dodaje.

Od początku istnienia Leroy Merlin, do standardu obsługi należy zainteresowanie klientem od razu po jego wejściu do sklepu. Oznacza to m.in. zaprowadzenie go do regału z poszukiwanymi produktami, udzielenie szczegółowych informacji o cechach produktu, wskazanie alternatywnych ofert i sposobów wykonania prac, a także oszacowanie wielkości zakupu danego materiału. Jest to o tyle ważne, że jak pokazują badania konsumenckie, przeprowadzone na zlecenie Leroy Merlin, klienci często nie mają doświadczenia w majsterkowaniu lub przyznają, że są średnio doświadczonymi majsterkowiczami. Początkujących i profesjonalistów jest niewielu. Leroy Merlin, pełniąc rolę doradcy, stara się więc zachęcać klientów do samodzielnych prac wykończeniowych oraz inspirować ich do zmian w swoich domach.

By pomóc klientowi nie tylko w sklepie, ale i poza nim, Leroy Merlin Polska w kwietniu br. uruchomiło nowy serwis internetowy www.leroymerlin.pl. Klienci mogą w nim znaleźć ponad 100 porad dotyczących majsterkowania, wystroju wnętrz, ogrodu oraz materiałów budowlanych. Dzięki opcji "Pytania i odpowiedzi" można także zdobyć praktyczną wiedzę na temat przeprowadzania prac remontowych i budowlanych. Interaktywna gazetka z bieżącymi ofertami i promocjami pozwoli łatwo zaplanować zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 14 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z informacjami o oferowanych usługach.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz