DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Trwa III nabór do Branżowego Programu Promocji

Autor:
Źródło: Aveex
Data: 2013-09-26


Dotychczasowa realizacja BPP polskich okien i drzwi została wysoko oceniona przez Ministerstwo Gospodarki. Świadczy o tym m. in. otwarcie trzeciego naboru do Programu, na który przeznaczono środki w wysokości ok. 2,5 mln zł.

Trwa III nabór do Branżowego Programu PromocjiTrwa III nabór do Branżowego Programu PromocjiFot. Aveex

Realizatorem Branżowego Programu Promocji (BPP) polskiej stolarki budowlanej jest Konsorcjum POLSKIE OKNA i DRZWI stworzone przez Związek Polskie Okna i Drzwi, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. oraz firmę ELTAR.

Firmy mogą zgłaszać się do udziału w trzeciej edycji BPP od 1 lipca do 31 października br. Do tej pory, chęć uczestnictwa w najnowszym naborze zadeklarowało ok 12 przedsiębiorstw. – Polska branża stolarki budowlanej zjednoczyła się wokół jednego programu i dzisiaj działa wspólnie – powiedział Janusz Komurkiewicz, Prezes Zarządu Związku Polskie Okna i Drzwi, otwierając spotkanie informacyjne na temat stanu realizacji BPP. Jego zdaniem, Program jest „korzystny dla Polski, całej branży i poszczególnych firm”.

Zorganizowane przez Związek POiD, wydarzenie odbyło się 20 września 2013r. Uczestniczyli w nim dziennikarze oraz przedstawiciele firm zainteresowanych informacjami na temat trzeciego naboru do Programu.

Do tej pory w ramach BPP, Konsorcjum Polskie Okna i Drzwi zrealizowało wspólne stoisko targowe m.in. w: Poznaniu (BUDMA), Monachium (BAU) i Brnie (IBF). Podczas spotkania Elżbieta Tęsna, prezes firmy ELTAR (lider Konsorcjum), zaznaczyła, że wiele firm nie mogłoby uczestniczyć w targach, gdyby nie brały udziału w Branżowym Programie Promocji. Według niej, działając indywidualnie, niektóre przedsiębiorstwa nie miałyby szans na przyznanie im powierzchni targowej. W październiku polska misja obecna będzie w Mediolanie (MADE EXPO), a w listopadzie w Paryżu (BATIMAT).

Szczególny nacisk realizatorzy Programu położyli również na kontakt z dziennikarzami branżowymi z krajów Unii Europejskiej (również z tych krajów UE, które nie zostały objęte Programem). – Chcemy przekonać potencjalnych klientów za granicą, że warto zaufać polskim markom – tłumaczy Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku Polskie Okna i Drzwi.

W ramach BPP zrealizowano m. in.: film reklamowy nt. branży polskiej stolarki okiennej i drzwiowej, który będzie prezentował osiągnięcia i perspektywy rozwoju branży, ulotki reklamowe, obcojęzyczne newslettery oraz wyjazdy studyjne dla dziennikarzy.

***

Branżowy Program Promocji opracowało Ministerstwo Gospodarki we współpracy z polskimi eksporterami. Na wsparcie udziału przedsiębiorców w wydarzeniach promocyjnych oraz  propagowanie „polskich specjalności eksportowych”. Pierwszy nabór do Branżowego Programu Promocji Eksportu  „POLSKIE OKNA i DRZWI” ruszył 27 czerwca 2012r. W ramach projektu systemowego MG pn. „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” (poddziałania 6.5.1. POIG) Konsorcjum będzie promować branżę na rynku niemieckim, włoskim, francuskim, czeskim oraz szwedzkim. Do programu swój udział zgłosiły m.in. firmy: AiB, FAKRO, INVADO, M&S, OKNOPLAST oraz Wiśniowski.

Trwa III nabór do Branżowego Programu Promocji (Zdjęcia: 4)

Trwa III nabór do Branżowego Programu Promocji

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz