DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Przewodnik dla stolarzy - Jan Heurich
 

Nowy Styl przejmuje konkurenta z Niemiec

Autor:
Źródło: Nowy Styl
Data: 2013-06-09


Grupa Nowy Styl, jedna z najprężniej rozwijających się grup meblarskich w Europie, przejmuje kolejną niemiecką spółkę – firmę Rohde & Grahl – produkującą i sprzedającą krzesła, meble biurowe, lady recepcyjne, a także fotele i sofy.

Bracia Krzanowscy przejmują niemiecką firmę Rohde & GrahlBracia Krzanowscy przejmują niemiecką firmę Rohde & GrahlFot. Nowy Styl

Rohde & Grahl to marka znana i ceniona na rynku europejskim, w szczególności niemieckim i holenderskim. Jej profesjonalna oferta skierowana jest przede wszystkim do biur i miejsc publicznych.

Przejęcie Rohde & Grahl to kolejna inwestycja Grupy Nowy Styl w rynek niemiecki. Dzięki niej Grupa Nowy Styl poszerzy swoją sieć dystrybucji, a także uzupełni asortyment produktów o kolejne ergonomiczne krzesła, a także wysoko pozycjonowane meble biurowe, recepcje, sofy i meble specjalnego przeznaczenia. Ofertę Rohde & Grahl, tak samo jak ofertę BN Office Solution charakteryzuje kompleksowe podejście do obsługi klienta od momentu projektowania efektywnej przestrzeni biurowej, przez dostarczenie i montaż produktów, po usługi dodatkowe.
 
Po akwizycji, przychody Grupy Nowy Styl na rynku niemieckim prawie się podwoją i wyniosą w 2013r. ok. 70 mln euro. Rohde & Grahl zostanie tym samym szóstą marką w portfolio Grupy Nowy Styl, a drugą pozyskaną na rynku naszego zachodniego sąsiada w drodze akwizycji. Ostatnie przejęcie miało miejsce w lutym 2011 roku i również dotyczyło rynku niemieckiego. Zakupiona wtedy marka Grammer Office uzupełniła ofertę Grupy Nowy Styl o wielokrotnie nagradzane krzesła i fotele biurowe, charakteryzujące się bardzo wysoką jakością i zaawansowanymi właściwościami ergonomicznymi, zagwarantowanymi przez opatentowany mechanizm GLIDE-TEC. Sukces z jakim dokonano poprzedniego przejęcia odzwierciedlił się w umocnieniu pozycji firmy na rynkach zachodnich.

Grupa Nowy Styl aktywnie poszukuje możliwości wzrostu, m.in. poprzez akwizycję innych marek i firm. Naturalnym priorytetem są rynki Zachodniej Europy, na których Grupa działa już od wielu lat, takie jak Niemcy, Francja czy Wielka Brytania.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz