DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Zanurkować w sieć z głową

BusinessWeek - edycja polska

Autor: Marek Jaślan
Źródło: BusinessWeek - edycja polska
Data: 2005-01-07


To, czy firmowa witryna WWW dobrze będzie spełniać swe zadania, nie zależy od liczby zainstalowanych na niej komputerowych fajerwerków. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Dlatego konstruując stronę, warto spojrzeć na nią oczami internauty, który będzie ją odwiedzał

Klienci zwracali nam uwagę, że nasza strona WWW jest mało atrakcyjna. My też mieliśmy wrażenie, że należy ją zmienić - opowiada Małgorzata Broda, kierownik marketingu w firmie Ceramika Pilch z Jasienicy na Śląsku. Na początku 2005 roku ten średniej wielkości producent płytek i wyrobów sanitarnych wystartował z całkiem nowym serwisem internetowym (www.ceramika.pilch.pl), który zawiera między innymi propozycje aranżacji wnętrz oraz aktualne informacje o produktach firmy. - Teraz nasi klienci mogą wyrażać swoje opinie, mamy bieżący wgląd do statystyk witryny, łatwo ją aktualizować - wylicza plusy nowej strony WWW Małgorzata Broda.
Podkreśla, że dla wielu klientów i partnerów firmy internet to ulubiony sposób kontaktowania się. Niektórzy z nich lubią siecią przesłać jakiś dowcip z zapytaniem, czy się podoba. - To także pogłębia nasze więzi - uśmiecha się pani Małgorzata.

Punkt przyciągania
Dziś wiele osób zgodziłoby się ze stwierdzeniem, że jeśli czegoś nie ma w internecie, to w ogóle to nie istnieje. W dużym stopniu dotyczy to firm i ich oferty. Klient XXI wieku lubi widzieć ją na ekranie monitora.
Ograniczenie się do przedstawienia wyłącznie aktualnej oferty w serwisie internetowym to za mało. Warto ją uzupełniać o dodatkowe materiały, najlepiej o charakterze użytkowym, ułatwiające potencjalnemu klientowi myślenie o jak najlepszym wykorzystaniu kupowanego wyrobu. W wypadku strony Ceramiki Pilch uznano, że dobrym pomysłem będzie takie zaprojektowanie serwisu, aby osoby zamierzające zmienić wystrój wnętrza lub przeprowadzić remont mieszkania znalazły w nim informacje o produktach ceramicznych oraz propozycje ciekawych rozwiązań projektowych. W efekcie na firmowej stronie obok cennika produktów i wyszukiwarki pozwalającej na szybkie znalezienie punktu sprzedaży w wybranym regionie pojawił się poradnik eksperta ze wskazówkami dotyczącymi sposobu instalacji, zastosowania oraz przykłady aranżacji wnętrz.
Odnowiony serwis internetowy dla Ceramiki Pilch przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia. Dlaczego właśnie ta firma?
- Zebraliśmy na rynku kilka ofert, porównaliśmy je i ta akurat była najbardziej atrakcyjna - ujawnia Małgorzata Broda.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz