DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Kontrowersyjna kampania spółki MediaTel

Autor:
Źródło:
Data: 2005-03-31


Już nie tylko Tele2 gnębi TP SA reklamami porównawczymi. Warszawski operator telekomunikacyjny MediaTel zaatakował giganta hasłem "nie daj się doić fracuskiej dojarce"...

Notowana na giełdzie firma MediaTel to maluch o obrotach w wysokości 33,2 mln zł i z ledwie kilkoma tysiącami klientów w woj. mazowieckim. Rzuciła wyzwanie Telekomunikacji Polskiej - gigantowi, którego ubiegłoroczne przychody przekroczyły 18,5 mld zł. "Nie daj się doić!" - nawołuje nowy operator w internecie, na 300 billboardach i w prasowych ulotkach.
W reklamach internetowych za krową biega kobieta w barwach i z logo uderzająco podobnymi do znaku France Telecom, właściciela TP SA. - To nie francuska dojarka, ale "fracuska" - zwraca uwagę Wojciech Gawęda, prezes MediaTelu. - Jeżeli występuje zbieżność nazw, to jest ona zupełnie przypadkowa...

Vadim Makarenko, Paweł Rożyński 30-03-2005

więcej w gazecie.pl >>>


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz