DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Mistrzowie Sprzedaży Akademii Baltic Wood

Baltic Wood

Autor:
Źródło: Baltic Wood
Data: 2011-11-10


Adam Łukomski z Sykomatu, Grzegorz Juda z Drexpolu i Robert Pasternak z Quercusa okazali się "Najlepszymi z Najlepszych" Mistrzów Sprzedaży Akademii Baltic Wood™. Celem trójetapowego cyklu szkoleń organizowanego przez firmę Baltic Wood™ dla Autoryzowanych Dystrybutorów marki było merytoryczne przygotowanie, wspieranie i rozwijanie ekspertów z dziedziny podłóg drewnianych.

Akademia Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood™ organizowana była po raz pierwszy. W jej ramach odbyły się trzy szkolenia-odsłony, które miały miejsce kolejno w maju, czerwcu i październiku. W ich trakcie uczestnicy zdobywali kompleksową wiedzę na temat etapów powstawania podłogi trójwarstwowej, drewna oraz trendów rynkowych. Dodatkowo, pod okiem licencjonowanego trenera, zapoznawali się z konkretnymi argumentami handlowymi, a także przybliżali sobie tematykę związaną z technikami sprzedaży, zaawansowaną sztuką negocjacji oraz przedstawianiem korzyści. Pozyskiwali także wiedzę z obszaru norm konsumenckich, które prezentował Piotr Pióro ze Związku Rzeczoznawców z zakresu parkieciarstwa i posadzek drewnianych.

- Uważam, że firma wpadła na bardzo dobry pomysł wdrożenia szkoleń skierowanych do sprzedawców, bo kto jak nie właśnie handlowcy są w pierwszym i bezpośrednim kontakcie z klientami - podsumowuje Adam Łukomski z firmy Sykomat, zdobywca I miejsca Akademii Mistrzów. - Tego typu spotkania są potrzebne. Możliwość rozmowy oraz wymiana doświadczeń między dilerami wzbudza delikatną rywalizację, która działała pobudzająco na rynek sprzedaży. Tytuł "Najlepszy z Najlepszych" to bardzo duże wyróżnienie dla mnie, dla mojej pracy, umiejętności sprzedażowych oraz osobistego wkładu, który przekłada się na ilość sprzedanych metrów podłogi oraz rosnące grono zadowolonych klientów.

I Odsłona Akademii Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood™ była przeznaczona dla osób, które do tej pory nie miały okazji brać udziału w szkoleniach produktowych organizowanych przez firmę. Podczas dwudniowego szkolenia przebiegającego pod hasłem "Baltic Wood™ = Podłogi Doskonałe™" uczestnicy zapoznali się z informacjami na temat: Grupy Nowy Styl, technologii, instrukcji montażu, gwarancji.

II Odsłona Akademii była dedykowana osobom, które uczestniczyły w szkoleniach produktowych organizowanych przez firmę w 2010 roku, uzyskując tym samym fundamentalną wiedzę z zakresu jej oferty produktowej. Podczas przebiegających pod hasłem "Ekspert w sprzedaży podłóg Baltic Wood™" warsztatów, uczestnicy poszerzali posiadane już wiadomości o te na poziomie eksperckim.

W ostatniej z odsłon - Wielkim Finale - wzięli udział "Najlepsi z Najlepszych", a więc sprzedawcy, którzy uzyskali najlepsze wyniki w testach kończących wcześniejsze etapy szkolenia oraz wygenerowali największą sprzedaż produktów marki. Jednocześnie spotkanie było ukoronowaniem całego cyklu oraz nagrodą za konsekwencję, wyniki i wytrwałość.

- Zgodnie z zapowiedziami przedsięwzięcie firmy naprawdę pozwoliło uzupełnić i poszerzyć naszą wiedzę o produktach i sprzedaży
- mówi Grzegorz Juda z firmy Drexpol, zdobywca II miejsca Akademii Mistrzów. - Dla przykładu wizyta w fabryce pozwoliła na dokładne poznanie procesu produkcji - od składu surowca do pakowania produktu finalnego. Bardzo ważne było dla mnie również szkolenie z profesjonalnych technik sprzedaży. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wystarczy mieć dobry produkt, trzeba umieć go jeszcze "odpowiednio podać". Cenię sobie także spotkanie z rzeczoznawcą z zakresu parkieciarstwa. Myślę, że jego wiele cennych uwag pozwoli na uniknięcie problemów spowodowanych niejednokrotnie nieświadomością i brakiem informacji zarówno podczas sprzedaży, jak i potem przy montażu.

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz