DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Black Red White otwiera kolejny salon we Wrocławiu

Black Red White

Autor: oprac. pks
Źródło: Black Red White
Data: 2011-08-25


MEBLE-Black Red White – spółka należąca do największej polskiej grupy meblarskiej – 27 sierpnia 2011 roku uruchomi swój kolejny salon meblowy we Wrocławiu.

Fot. Drewno.pl

Całkowita powierzchnia nowego sklepu wynosi 1.240 m2, z czego jedną trzecią stanowić będzie ekspozycja mebli skrzyniowych. Znaczącą część salonu, bo aż 300 m2, przeznaczono na meble tapicerowane. Do dyspozycji klientów oddane będzie również studio kuchni o powierzchni 160 m2, a wielbiciele dodatków będą mogli robić zakupy w galerii artykułów wyposażenia wnętrz, dostępnej na 90 m2. Salon mieści się w Centrum Handlowym przy ul. Krakowskiej 51/59.

Nowy salon Black Red White we Wrocławiu został urządzony w sposób niezwykle funkcjonalny dla klientów, ponieważ przestrzeń handlową podzielono na sekcje, w zależności od przeznaczenia oraz stylistyki asortymentu. W sklepie zaaranżowano przykładowe propozycje pokojów dziennych, dziecięcych i młodzieżowych, sypialni, jadalni oraz gabinetów. Mocno rozbudowaną część oferty stanowią meble tapicerowane, dopasowane stylistycznie do dostępnego w sklepie asortymentu mebli skrzyniowych .

We wrocławskim sklepie dostępna jest pełna oferta mebli kuchennych Black Red White - zarówno gotowe komplety sprzedawane od ręki, jak i modele na indywidualne zamówienie. Wśród nich znajdują się kuchnie o stylistyce klasycznej i nowoczesnej, a także sprzęt AGD renomowanych firm.

„Liczymy na to, że bogata oferta produktowa oraz szeroki wachlarz usług dodatkowych, takich jak: projektowanie, transport czy montaż mebli usprawnią i ułatwią kompleksowe urządzenie wnętrz mieszkańcom Dolnego Śląska." – powiedział Tomasz Rozwadowski z Działu Marketingu BLACK RED WHITE S.A.

Nowo otwarty salon Black Red White zastąpi działający do końca października salon na ul. Brücknera 32.

Grupa Black Red White dysponuje znakomicie zaplanowaną i zorganizowaną siecią około 2300 punktów sprzedaży, z których ponad połowa to salony poza granicami kraju. Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz jest prowadzona i rozwijana - poza punktami partnerskimi - za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 55 salonów, w tym 11 sklepów wielkopowierzchniowych we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Zabrzu, Będzinie, Chorzowie, Łodzi, Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Gdańsku.

Krajowa sprzedaż hurtowa prowadzona jest w oparciu o centrum logistyczne w Mielcu oraz 10 hurtowni regionalnych. Podobna strategia w zakresie handlu hurtowego realizowana jest na rynkach zagranicznych. Grupa dysponuje kilkoma hurtowniami własnymi na terenie Ukrainy, Białorusi, Rosji oraz Bośni i Hercegowiny. Hurtownie przedstawicielskie firmy znajdują się na terenie Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii oraz Grecji.

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz