DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Przewodnik dla stolarzy - Jan Heurich
 

Furnica: Jak odróżnić się od konkurencji wykorzystujac komunikację marketingową

MTP

Autor:
Źródło: MTP
Data: 2011-03-17


Targi Furnica zapraszają na seminaria dr Marka Borowińskiego.

Fot. MTP

Integralną część Uroku Detalu będzie stanowić salka konferencyjna, gdzie, jak co roku, odbędą się wykłady i prezentacje firm. Szczególnie polecamy warsztaty odbywające się pod nazwą: „Najnowsze trendy w komunikacji marketingowej” prowadzone przez doktora Marka Borowińskiego. Szkolenie to uświadamia, jak właściwie odróżniać się od konkurencji przez zastosowanie skutecznej komunikacji marketingowej, jednocześnie zwiększając sprzedaż.

Program warsztatów:

Część I
-  Zachowania zakupowe klientów indywidualnych.
- Psychofizjologia widzenia, czyli jak mózg klienta postrzega sprzedawcę, sklep i ekspozycję produktów w salonie  
- Psychologia koloru w komunikacji produktów w punkcie sprzedaży.

Cześć II – praktyczne warsztaty
- Techniki budowania pozytywnego nastawienia podczas rozmowy handlowej
- Nawiązanie kontaktu podczas rozmowy handlowej w sklepie
- Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją

Część III - praktyczne warsztaty
- Zrywanie i odbudowywanie kontaktu w celu zwiększenia chłonności uwagi klienta
- Techniki nawiązywania kontaktu z klientem podczas rozmowy telefonicznej
- Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu)
- Aktywne słuchanie klienta

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz