DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

RuckZuck podsumowuje mijający rok

RuckZuck

Autor:
Źródło: RuckZuck
Data: 2011-01-11


24 nowe salony, sprzedanych niemal dwa i pół miliona metrów kwadratowych podłóg oraz blisko 80 tysięcy skrzydeł drzwiowych. RuckZuck, jedna z największych specjalistycznych sieci sprzedaży podłóg i drzwi na rynku europejskim, podsumowała 12 ostatnich miesięcy.

Fot. RuckZuck

Mimo odbijającego się szerokim echem kryzysu, rok 2010 w branży wyposażenia wnętrz można zaliczyć do udanych. Polacy chętnie remontowali swoje domy, mieszkania i biura. Sieć RuckZuck powiększyła się o 24 nowe salony, w tym aż o 19 w naszym kraju. Kolejne 24 sklepy przeszły gruntowne odświeżenie. Obecnie w Polsce funkcjonuje blisko 120 salonów.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy w salonach RuckZuck sprzedano blisko 2,5 mln m2 podłóg, co oznacza, że zakupionymi podłogami można by wyłożyć 350 boisk piłkarskich.

RuckZuck zanotował również w 2010 roku wysoką sprzedaż skrzydeł drzwiowych wewnątrz-lokalowych. Klienci zakupili niemal 80 tysięcy drzwi. Taką liczbą można zabezpieczyć z zapasem całą bazę hotelową w Las Vegas.

- Tak duże zainteresowanie podłogami i drzwiami wewnętrznymi to znak, że Polacy coraz chętniej zmieniają wystrój swoich mieszkań, bawią się designem i eksperymentują z nowymi formami. Inwestycja w salony oferujące najwyższej klasy podłogi i drzwi to zatem obecnie dobry pomysł na własny biznes - mówi Krzysztof Bedra, manager odpowiedzialny za ekspansję sieci RuckZuck w Polsce – Nasza sieć stale się rozwija; w 2011 roku planujemy otwarcie 30 nowych sklepów, kontynuację procesu odświeżania wizerunku punktów sieci oraz aktywne działania celem uatrakcyjnienia oferty handlowej naszej sieci – dodaje.

Spośród ponad 30 kolekcji skrzydeł drzwiowych dostępnych w sklepach RuckZuck, klienci najczęściej wybierali skrzydła drzwiowe Classen z kolekcji Malaga HR w kolorze Orzech 2K (Grupa Elegance) oraz z kolekcji Tetyda w kolorze Wenge (Grupa Modern). Sieć uzupełniła w mijającym roku swój asortyment o kilkadziesiąt pozycji w asortymencie drzwi, w tym kolekcje: Afrodyta, Natura HR, Antiope, Century, drzwi przeciwpożarowe wewnętrzne, których producentem jest również firma Classen. Wprowadzono także wiele nowych, ciekawych oklein drzwiowych.

W mijającym roku oferta sieci poszerzyła się także o kolejne kolekcje paneli firmy Classen: Adventure, Discovery i Soft&Silent, natomiast największym powodzeniem cieszyła się nadal kolekcja podłóg City z zamkiem Megaloc tego samego producenta.

Salony RuckZuck oferują najszerszy na rynku wybór podłóg laminowanych, drzwi wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych firmy Classen.

***
RuckZuck to marka salonów oferujących produkty Classen - wiodącego producenta podłóg, drzwi i artykułów wykończeniowych. Koncept biznesowy RuckZuck powstał w 2004 roku w centrali firmy Classen w Niemczech.

W tym samym roku w Polsce została założona spółka RuckZuck.biz, która zajęła się rozwojem Systemu Partnerskiego RuckZuck na terenie Polski oraz w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Salony sieci działają obecnie w następujących krajach: Niemcy, Polska, Czechy, Łotwa, Litwa, Ukraina, Białoruś, Słowacja, Węgry i Rumunia.

Podstawową ofertę punktów Sieci RuckZuck stanowią podłogi panelowe oraz drzwi. Istotnym elementem oferty są także wszelkie towary oraz akcesoria uzupełniające asortyment podstawowy.

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz