DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Przewodnik dla stolarzy - Jan Heurich
 

Modny Bosch

Bosch

Autor:
Źródło: Bosch
Data: 2010-10-26


1 października, w łódzkim hotelu Andels, odbył się nietypowy pokaz mody z udziałem elektronarzędzi firmy Bosch. Zaproszeni goście mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w branży oraz nowościami produktowymi, które jesienią zostały wprowadzone na rynek, jak również częścią kolekcji stanowiącej ofertę 2011.

Fot. Bosch

Widownia podziwiała najnowsze rozwiązania zastosowane w produktach dobrze znanych marek: Bosch, Skil, Dremel, CST/berger. Nietypowy show z udziałem modelek oraz elektronarzędzi został zakończony prezentacją, a następnie licytacją wkrętarki IXO ozdobionej kryształami Swarovskiego. Dochód z licytacji został przekazany na potrzeby łódzkiej Fundacji Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat”. Ekskluzywny pokaz mody oraz licytację poprowadził znany dziennikarz Marcin Prokop. Pokaz był częścią corocznego spotkania organizowanego przez dział branżowy Bosch-Elektronarzędzia dla partnerów handlowych, uczestników programu partnerskiego Bosch Specjalista Systemowy.

Świat mody jest pełen wyzwań, różnorodności, ciekawych rozwiązań. Kreatorzy mody starają się zaskoczyć nowymi pomysłami, wyznaczając trendy, za którymi podążają inni. Jaki ma to związek z firmą Bosch? Skąd pomysł na prezentację najnowszej oferty produktowej w nietypowej formie? „Firma Bosch-Elektronarzędzia znana jest z innowacyjnych rozwiązań, jak również z wysokiej jakości oferowanych produktów. Co roku na rynku pojawia się ponad 100 nowych narzędzi reprezentowanych przez marki Bosch, Skil, Dremel i CST/berger. Bosch ma na swoim koncie wiele rozwiązań, które niejednokrotnie wyznaczały kierunek rozwoju branży elektronarzędziowiej. Można zatem śmiało powiedzieć, iż Bosch należy do kreatorów mody w swojej branży. Również w ofercie prezentowanej podczas jesiennego pokazu w Łodzi znalazły się bardzo interesujące nowości, np. najmocniejszy na rynku młot wyburzeniowy GSH 27 VC, zaawansowany technicznie system grający PowerBox GML 50, rodzina narzędzi akumulatorowych 18 V-LI „Power4ALL” skierowana do prac w domu i ogrodzie, czy też bardzo atrakcyjna oferta narzędzi marki Dremel w postaci wielofunkcyjnego narzędzia Dremel Trio oraz oferta marki Skil, która ma atrakcyjne rozwiązania dla ludzi poszukujących dobrej jakości produktów za niską cenę. To tylko przykłady z najnowszej oferty zaprezentowanej podczas pokazu. Nietypowa formuła prezentacji była dodatkową atrakcją dla zaproszonych gości” - mówi Jacek Siwiński, dyrektor handlowy Bosch-Elektronarzędzia.

„Na wybór właśnie takiej formuły prezentacji elektronarzędzi złożyło się kilka czynników – m.in. miejsce spotkania – Łódź, kolebka polskiego przemysłu włókienniczego oraz pojawianie się wkrętarki IXO ozdobionej kryształkami Swarovskiego, która doskonale wpisywała się w konwencję pokazu modu” – dodaje Anna Kuklik, specjalista ds. marketingu w dziale branżowym Bosch-Elektronarzędzia, odpowiedzialna za organizację spotkania.

Wkrętarka IXO jest najpopularniejszym elektronarzędziem sprzedawanym na świecie. Z okazji ponad 10 milionów! sprzedanych sztuk Bosch przygotował limitowaną, wysadzaną 700 kryształami Swarovskiego serię tego kultowego narzędzia. Premierowy pokaz wkrętarki IXO Swarovski został połączony z jej licytacją na rzecz łódzkiej Fundacji Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat”.

IXO Swarovski to tylko jedna z wielu premier, które miały miejsce podczas pokazu zorganizowanego przez Bosch-Elektronarzędzia w Łodzi. Kreatorzy mody (brand managerowie) odpowiedzialni za marki Bosch, Skil, Dremel, CST/berger, wybrali do pokazu kolekcji jesiennej bardzo ciekawe propozycje skierowane zarówno dla użytkowników profesjonalnych, jak również osób poszukujących rozwiązań dla domu i ogrodu.

W drugiej części spotkania partnerzy handlowi mieli szansę osobiści przetestować nowości produktowe firmy Boscha na specjalnie przygotowanych stanowiskach, jak również uczestniczyli w prezentacji kluczowych elementów strategii biznesowej na rok 2011.

*****

Grupa Bosch jest wiodącym w świecie przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym oferującym nowoczesne technologie. Poszczególne działy przedsiębiorstwa: Technika Motoryzacyjna, Technika Przemysłowa oraz Dobra Użytkowe i Techniczne Wyposażenie Budynków, w których zatrudnionych jest ok. 275 tys. pracowników, odnotowały w 2009 roku obrót w wysokości ponad 38,2 mld euro. Grupę Bosch reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz przeszło 300 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach świata. Z uwzględnieniem dystrybutorów, Bosch jest obecny w ok. 150 krajach na świecie. Światowa organizacja, na którą składają się ośrodki badawczo-rozwojowe, fabryki oraz sieć dystrybutorów jest filarem rozwoju przedsiębiorstwa. Każdego roku Bosch przeznacza ponad 3,5 mld euro na badania i rozwój oraz zgłasza ponad 3800 patentów.
Produkty i usługi Bosch poprawiają jakość życia ludzi, oferując im innowacyjne i praktyczne rozwiązania.

Przedsiębiorstwo, które początkowo nosiło nazwę „Warsztat mechaniki precyzyjnej i elektrotechniki”, zostało założone w 1886 roku, w Stuttgarcie przez Roberta Boscha (1861 - 1942). Społeczno-prawna struktura spółki Robert Bosch GmbH zapewnia Grupie Bosch niezależność i samodzielność. Umożliwia to przedsiębiorstwu tworzyć dalekosiężne plany oraz inwestować w ważne dla przyszłości firmy projekty. 92 proc. udziałów w spółce Robert Bosch GmbH należy do fundacji Robert Bosch Stiftung GmbH. Prawem głosu dysponuje większościowo instytucja powiernicza Bosch Industrietreuhand KG, która pełni funkcje rynkowe udziałowca. Pozostałe udziały w spółce znajdują się w rękach rodziny i spadkobierców Roberta Boscha oraz spółki Robert Bosch GmbH.

Działalność Grupy Bosch w Polsce obejmuje sprzedaż części samochodowych i urządzeń diagnostycznych, systemów zabezpieczeń, elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel, Rotozip, CST/berger oraz urządzeń grzewczych oferowanych pod markami Junkers i Buderus, jak również sprzętu z zakresu napędów i sterowań (Bosch-Rexroth). Ponadto w Polsce odbywa się produkcja układów hamulcowych (w Mirkowie pod Wrocławiem), a także sprzedaż i produkcja (w Łodzi) sprzętu AGD w ramach spółki Bosch-Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego (udział Boscha 50%).

Modny Bosch (Zdjęcia: 4)



 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz