DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Zagraniczne sieci chcą sprzedawać meble w Polsce

Dziennik Gazeta Prawna

Autor: skrót. dja
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Data: 2010-04-16


Zagraniczne sieci sklepów zajmujące się sprzedażą wyposażenia wnętrz i mebli planują wejść na polski rynek - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Rodzimy potentat meblowy, firma Black Red White, również stawia na wzornictwo rozbudowując sieć swoich salonówRodzimy potentat meblowy, firma Black Red White, również stawia na wzornictwo rozbudowując sieć swoich salonówFot. Drewno.pl

Wśród 30 zagranicznych firm działających w tej branży, skuszonych perspektywami jaki oferuje rozdrobniony polski rynek wart ok. 20 mld zł, dominują Francuzi. Polską zainteresowane są takie sieci jak Cuisne Plus czy Schmidt - specjalizujące się w sprzedaży wyposażenia do kuchni i łazienek oraz Genevieve Lechu i Guy Degrenne, oferujące elementy dekoracji stołów. Jest też La Foir'Fouille, sieć sklepów z artykułami urządzania wnętrz. O Polsce myślą również Szwedzi oraz Australijczycy, którzy za pośrednictwem sklepów Howards Storage World z produktami do przechowywania rzeczy chcą zaistnieć w polskich domach.

Według szacunków ekspertów około 40% mebli i wyposażenia w polskich domach wymaga wymiany. Rośnie również odsetek Polaków, którzy zmieniają wnętrza swoich mieszkań zgodnie z trendami mody.

Francuzi chcą podbić polski rynek dzięki swojemu wzornictwu oraz wysokiej jakości produktów. I mają szanse osiągnąć cel. O ile Polska jest zaliczana do liderów eksportu i produkcji mebli na świecie, gdzie w rankingach zajmuje odpowiednio 4 i 10 miejsce, o tyle we wzornictwie i stylistyce wciąż pozostajemy w tyle.

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz