DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

PROFIm usprawnia obsługę klienta dzięki aplikacjom internetowym

PROFIm

Autor: oprac. dja
Źródło: PROFIm
Data: 2010-01-12


PROFIm, jeden z czołowych polskich producentów mebli biurowych wykorzystuje rozwiązanie IFS Witryny Internetowe dla Kontrahentów. Usprawnia ono proces obsługi klienta w PROFIm, a kontrahenci zyskują narzędzie, dzięki któremu mają dostęp do kluczowych informacji na temat ich zamówień. Rozwiązanie jest dostępne w formie witryny internetowej, gdzie prezentowane dane są automatycznie pobierane z systemu klasy ERP – IFS Applications.

Meble z sytemu PraderaMeble z sytemu PraderaFot. PROFIm

Wdrożenie systemu klasy ERP wspomagającego zarządzanie – IFS Applications w PROFIm rozpoczęło się w 2003 roku. System jest ciągle rozwijany i dostosowywany do zmieniających się potrzeb użytkowników. Obecnie firma PROFIm korzysta z następujących modułów systemu: IFS Finanse, IFS Dystrybucja (w tym: IFS/Harmonogramowanie Zakupów oraz IFS/Planowanie Popytu), IFS Produkcja (w tym: IFS/Harmonogramowanie z ograniczeniami), IFS Remonty, IFS Zarządzanie Dokumentacją, IFS Zasoby Ludzkie (w tym: IFS/Szkolenia), IFS Płace, IFS Sprzedaż i Marketing (CRM), IFS Analiza Zarządcza, IFS Kontrola Jakości. Obecnie z systemu IFS Applications w PROFIm korzysta 235 użytkowników.

Od ubiegłego roku użytkownicy aplikacji mają możliwość wykorzystania IFS Witryn Internetowych dla Kontrahentów. Rozwiązanie zostało zaprojektowane i wdrożone przez firmę IFS.

IFS Witryny Internetowe dla Kontrahentów, adresowane jest do partnerów handlowych oraz kluczowych klientów firmy PROFIm. Rozwiązanie wykorzystujące technologię portali internetowych, zapewnia użytkownikom dostęp do istotnych dla nich informacji. Dla każdego z zarejestrowanych kontrahentów firmy PROFIm utworzony został oddzielny portal, zabezpieczony hasłem. Dzięki temu zyskuje on dostęp do zdefiniowanych dla niego obszarów, dostosowanych do jego oczekiwań, a dane pobierane są z systemu. Otwarty charakter tego aplikacji sprawia, że informatycy PROFIm samodzielnie tworzą portale dla poszczególnych klientów i udostępniają dane, właściwe dla każdego z nich.

IFS Applications. Na poszczególnych ekranach zgromadzone są dane m.in. na temat: realizacji złożonych przez nich zamówień, planowanych dat dostaw, zafakturowanych zamówieniach, niezapłaconych fakturach, a także wyrobach, które można zamówić „od ręki”. W ramach IFS Witryn Internetowych dla Kontrahentów zbudowano również ekran umożliwiający automatyczne zgłaszanie reklamacji.

Wdrożenie IFS Witryny Internetowe dla Kontrahentów, w firmie PROFIm, zapewniło przede wszystkim usprawnienie procesu obsługi klienta, a tym samym ułatwiło pracę działów zajmujących się realizacją tego procesu. Rozwiązanie usprawniło również proces przyjmowania reklamacji. Z rozwiązania korzysta kilkuset klientów PROFIm .

„Wdrożenie systemu IFS Applications przyniosło nam wiele korzyści biznesowych – znacząco obniżyliśmy koszty produkcji, usprawniliśmy proces planowania produkcji, a także skróciliśmy czas dostawy naszych produktów. Te korzyści przekładają się na zadowolenie naszych klientów. Wdrożenie IFS Witryn Internetowych dla Kontrahentów pozwala nam jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania. To dla nas bardzo ważne, że ci klienci, którzy korzystają z rozwiązania, bardzo dobrze je odbierają– mówi Grzegorz Dybus, Dyrektor ds. Logistyki i Produkcji Metalowej w firmie PROFIm.

Firma PROFIm zajmuje się produkcją foteli i krzeseł biurowych. Spółka powstała w 1991 r. w Turku koło Konina. Obecnie w dwóch zakładach w Turku pracuje ponad 1200 osób. Miesięcznie Spółka produkuje średnio 70 tys. krzeseł. Specyfiką firmy jest produkcja niemal wyłącznie na zamówienie. Realizacja zamówienia trwa do 14 dni.

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz