DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Simplus i Heyah idą na wojnę

Autor:
Źródło:
Data: 2005-03-03


Inteligentne, błyskotliwe, nie dla wszystkich – na rynku polskim nieśmiało pojawiają się pierwsze reklamy spełniające światowe standardy.

Atrakcyjna blondynka zmysłowo kołysząc biustem opiętym pomarańczową koszulką przemierza uczelniany korytarz. Bez trudu zwraca na siebie uwagę studentów, którzy podążają za nią wzrokiem jak w transie, odczytując wraz z widzem wymalowane na koszulce cyfry.
Tak wygląda najnowsza reklama Simplusa zatytułowana Dziewczyna, której wybujała erotyka wywołała dyskusje na forach internetowych na temat seksistowskich podtekstów w niej zawartych. Bo rzeczywiście żaden mężczyzna reklamy tej nie przyjmie obojętnie, szczególnie teraz, zimą, gdy na dworze szaro i mokro, a dziewczyna prowokuje zdrową opalenizną nieznacznie tylko przesłoniętą kusym strojem. Nie dziwi więc, że podobnie jak studenci na filmie, mało kto zwraca uwagę na sympatyczną, ale niezbyt ekscytującą rywalkę, która pozdrawia nas popularnym: „Heyah!”. (...)

wiecej


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz