DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Branża drzewna w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2009

Rzeczpospolita

Autor: oprac. dja
Źródło: Rzeczpospolita
Data: 2009-12-11


"Rzeczpospolita" opublikowała wyniki Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek za rok 2009. Najwyżej wycenioną marką konsumencką związaną z branżą drzewną jest Black Red White, która wyceniona na 387,9 mln zł zajęła 35 miejsce.

Na kolejnych miejscach znalazły się takie marki jak:
- Kronopol - 39 miejsce z wyceną na 352,2 mln zł    
- Fakro - 80 miejsce - 154,8 mln zł
- Forte - 110 miejsce - 107,6 mln zł
- Porta Drzwi - 141 miejsce - 73,9 mln zł
- Komfort - 154 miejsce - 66,0 mln zł
- Kler - 243 miejsce - 32,8 mln zł    
- Barlinek - 244 miejsce 32,7 mln zł
- Komandor - 253 miejsce - 30 mln zł
- Mebelplast - 316 miejsce - 16,4 mln zł.

Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek to pierwszy w Polsce ranking marek oparty na kryteriach finansowych, a nie jakościowych (według szacowanych wartości marek wyrażonych w kategoriach pieniężnych). Stanowi przegląd największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku oraz weryfikację na ile rozpoznawalność, prestiż, lojalność i inne miary jakościowe wpływają na wartość marki.

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz