DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Sieć Dobre Dla domu ma już 40 sklepów

Dobre Dla Domu

Autor:
Źródło: Dobre Dla Domu
Data: 2009-11-04


W drugiej połowie października, w Łodzi ruszył czterdziesty sklep Dobre Dla Domu.

Fot. Dobre Dla Domu

Dobre Dla Domu jest siecią specjalistycznych sklepów oferujących panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria. Pierwszy franczyzowy sklep Dobre Dla Domu ruszył w marcu 2006 roku. Obecnie sieć liczy czterdzieści punktów. W przyszłym roku firma planuje otworzyć kolejnych 20 salonów. Czterech partnerów DDD prowadzi więcej niż jeden sklep, a 9 sklepów sieci jest prowadzonych jako kolejna placówka partnera. Jednym z multibiorców DDD jest Radosław Chabowski - właściciel sklepów w Gdańsku, Rumi oraz Tczewie. 

Jako właściciel kilku sklepów w regionie mam lepszą pozycję przetargową u dostawców – mówi Radosław Chabowski - Poza tym już samo Trójmiasto ma na tyle duży potencjał, że jeden sklep to za mało. Jeśli nie ja, to ktoś inny by go otworzył. Wolę być jedynym biorcą Dobre Dla Domu w tej okolicy. 

Pomysłem na biznes i skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest sklep specjalistyczny, w którym klient znajdzie duży wybór modeli drzwi (na ogół około stu), paneli (kilkaset wzorów) i podłóg drewnianych (zwykle ponad sto). W systemie znajduje się ponad 8 tys. pozycji asortymentowych, m.in. wzory podłóg laminowanych, drewnianych oraz modele drzwi. Klienci DDD mogą też liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych.  W zależności od wielkości miasta sklepy mają od 200 do 700 m2. Inwestycja partnera w salon DDD to około 100 tys. zł. Otwarcie takiego sklepu kosztuje jednak trzykrotnie więcej, dlatego centrala Dobre Dla Domu wraz z dostawcami inwestują w każdy sklep około 200 tys. zł.

Franczyzobiorca przystępujący sieci DDD otrzymuje od centrali ekspozycję i kompletne wyposażenie sklepu - regały, stanowiska kasowe, sprzęt IT wraz z systemem, wizualizację oraz zatowarowanie z odroczonym terminem płatności. Przed uruchomieniem sklepu partner i jego pracownicy przechodzą cykl szkoleń, a w pracach aranżacyjnych pomagają specjaliści z centrali DDD.

Sieć Dobre Dla domu ma już 40 sklepów (Zdjęcia: 2)



 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz