DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Przewodnik dla stolarzy - Jan Heurich
 

Baltic Wood odświeża wizerunek

Baltic Wood

Autor:
Źródło: Baltic Wood
Data: 2009-10-21


W 2009 roku Baltic Wood świętuje 10 lecie działalności. Z tej okazji firma postanowiła wzmocnić swój wizerunek poprzez wprowadzenie nowego logotypu oraz uporządkowanej tożsamości wizualnej, która będzie konsekwentnie rozwijana w nowych materiałach firmy.

Nowe logoNowe logoFot. Baltic Wood

"Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie produktu doskonałego – najwyższej jakości, dostosowanego do różnorodnych wymagań i potrzeb klientów. Nowy logotyp nawiązuje poprzez formę i kolorystykę do 6 filarów Baltic Wood - wartości, którym podporządkowujemy wszystkie działania w firmie - jakość, perfekcję, nowoczesność, estetkę, elastyczność i eko-odpowiedzialność. Czerń – symbolizuje luksus, elegancję, profesjonalizm, a zieleń nawiązuje do naszej aktywnej polityki pro-ekologicznej." –-mówi Elżbieta Szydłowska, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Baltic Wood.

Nowy logotyp posiada nowoczesną i dynamiczną formę choć w pewnym stopniu jest nawiązaniem do dotychczasowego logotypu Baltic Wood. Użyte zostały dwa podstawowe kolory identyfikujące firmę: czerń oraz żywa, przyjazna, wiosenna zieleń.

Czerń jest kolorem mocnym, ponadczasowym, eleganckim, zieleń natomiast jasnym, optymistycznym, wyróżniającym. Połączenie tych dwóch kolorów daje równowagę między powagą i elegancją czerni, a świeżością i energią zieleni.

Według symboliki koloru "Pantone. Guide to Communicating with color" czerń symbolizuje produkt wyrafinowany, elegancki, silny, wysmakowany, natomiast zieleń to barwa natury, odwagi, optymizmu inspiracji, świeżości i prestiżu.

Symbol w znaku graficznym nawiązuje, tak jak w poprzednim logotypie, do słoi drewna, natomiast jego rysunek jest bardziej uproszczony, zgeometryzowany, pełniejszy, bardziej dynamiczny, tak aby lepiej spełniał rolę znaku, identyfikatora mocnej, nowoczesnej marki.

Krój pisma użyty w logotypie to Arno Pro. Jest to krój szeryfowy, dwuelementowy. Dobrze zaprojektowany, nowoczesny, a jednocześnie posiada klasyczne, szlachetne kształty liter. Ładnie koresponduje z blokowym charakterem plam koloru, dodając im lekkości i elegancji.

Baltic Wood odświeża wizerunek (Zdjęcia: 2)

Nowe logoEwolucja logotypu

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz