DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

TOPEX: Złoty Laur Klienta 2009

Topex

Autor:
Źródło: Topex
Data: 2009-08-22


TOPEX, jedna z najbardziej znanych marek narzędziowych w Polsce, została uhonorowana prestiżowym złotym „Laurem Klienta 2009” w kategorii „Narzędzia ręczne”.

Fot. Topex

Nagroda jest efektem nie tylko wysokiej rozpoznawalności marki ale również zmian jakościowych jakie w ostatnich latach zachodzą w ramach jej produktów. – Dzięki zdobytej nagrodzie mamy świadomość, że droga którą podążamy od blisko 20 lat prowadzi nas w dobrą stronę. Ogromnie cieszy nas to wyróżnienie, które stanowi bodziec do dalszej wytężonej pracy, której wyniki muszą sprostać rosnącym wymaganiom klientów – mówi Andrzej Gackowski, Prezes firmy TOPEX.

Narzędzia TOPEX to bogata oferta narzędzi i artykułów technicznych w klasie popularnej przeznaczonych do regularnego użytkowania przy średnim zakresie obciążeń. Dzięki temu cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno pośród majsterkowiczów jak i profesjonalistów. Nikogo nie powinna więc dziwić popularność marki. Tym bardziej, że dysponuje ona jedną z najszerszych ofert w Polsce (obecnie na rodzimym rynku proponowanych jest ponad 1,5 tys. produktów tej marki). Uniwersalność oraz rosnąca jakość została zauważona przez klientów: – Już od początku tegorocznej edycji konkursu TOPEX był faworytem. Ogromna liczba głosów, która wpłynęła na naszą skrzynkę mailową potwierdziła tylko niezwykłą popularność jaką cieszy się ta marka – mówi Grzegorz Kozicki, z-ca red. naczelnego Rzecz o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita .

"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić najpopularniejsze produkty i marki. Zakrojony na ogólnopolską skalę sondaż oraz głosy bezpośrednio przysłane przez konsumentów na skrzynkę-mailową organizatora ze wskazaniem firmy lub marki w danej kategorii, przyniosły odpowiedź na kluczowe pytanie: które produkty/usługi są obecnie liderami popularności w swojej grupie?

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz