DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Wyposażenie przestrzeni biurowej - Siła systemowych rozwiązań

Autor: Joanna Jabłońska
Źródło: Croft System
Data: 2009-08-14


Specyfika współczesnego rynku zmusza do innowacyjnego myślenia o działalności i zarządzaniu własną firmą. Optymalizowanie kosztów i oszczędność zasobów - pieniędzy, czasu, siły roboczej - staje się priorytetem na każdej płaszczyźnie aktywności przedsiębiorstwa.

Schemat dzialania Crofft SystemSchemat dzialania Crofft SystemFot. Crofft System

Wyposażenie przestrzeni biurowej - zakup lub wymiana mebli i sprzętów - w małych i dużych firmach prywatnych, jak również instytucjach publicznych, to długotrwały i skomplikowany proces logistyczny. Działania tego typu podejmowane są zwykle wewnątrz struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, często także przez przypadkowe i nieprzygotowane do tego osoby. W związku z tym, cały proces planowania i realizowania projektu związanego z przeprowadzką czy wyposażeniem nowego biura, generuje znaczne koszty i pochłania mnóstwo energii. Warto więc zastanowić się nad tym, w jaki sposób usprawnić jego przebieg i uczynić go bardziej efektywnym. Naprzeciw podobnym problemom wychodzą firmy consultingowe, które zajmują się fachowym i kompleksowym doradztwem na tym właśnie polu.

Myśleć systemowo
Złożoność procesu wyposażania biura, zwłaszcza w firmach o wysokim zatrudnieniu, gdzie konieczne jest zorganizowanie dużej liczby stanowisk pracowniczych, wiąże się z przeprowadzeniem szeregu pojedynczych przedsięwzięć. Zaplanowanie budżetu, porównanie ofert producentów oraz wybór określonych produktów to tylko kilka z wielu działań, które trzeba podjąć. Logistyka całej operacji, a przede wszystkim kwestia utylizacji lub odsprzedaży starych sprzętów, niejednokrotnie powoduje problemy, które generują kolejne koszty, czyniąc całą inwestycję nieopłacalną. Co więcej, nieumiejętne rozplanowanie procesu w czasie może również utrudniać wykonywanie obowiązków pracownikom firmy oraz przyczynić się do zastoju w jej działalności. - Dlatego tak ważne jest traktowanie procesu wyposażenia przestrzeni biurowej całościowo - od wyboru oferty, poprzez logistykę, po sposoby finansowania całego przedsięwzięcia - mówi Krzysztof Dąbrowski, dyrektor strategiczny firmy CROFFT System, doradcy w zakresie wyposażenia wnętrz biurowych i użyteczności publicznej. ­- Naszym głównym zadaniem jest przejęcie od klienta wszelkich zadań oraz odpowiedzialności związanej z procesem wymiany oraz zakupu wyposażenia biurowego. Skutkiem takiego działania jest sprawne i zgodne z oczekiwaniami klienta przeprowadzenie inwestycji - dodaje Krzysztof Dąbrowski. Rozwiązania systemowe w dziedzinie zagospodarowania przestrzeni biurowej zdobyły już popularność i sprawdziły się w wielu krajach europejskich. Dziś, dzięki doświadczeniu i wiedzy, outsourcing oraz całościowe zarządzanie procesem zmiany mebli biurowych możliwe jest również w Polsce.

Warto wiedzieć!
Na polskim rynku pojawił się nowy partner, który pomaga rozwiązać problemy związane z procesem wymiany, zakupu i utylizacji mebli biurowych oraz finansowaniem podobnych przedsięwzięć - CROFFT System. To zespół doświadczonych doradców i konsultantów, którzy stworzyli nowatorski system umożliwiający sprawne przeprowadzanie inwestycji z zakresu wyposażania wnętrz biurowych - od pomocy w wyborze oferty, poprzez logistykę po korzystne formy finansowania procesu. To doskonałe rozwiązanie dla firm będących na każdym etapie swojej działalności i rozwoju. System Crofft to przede wszystkim:
- CROFFT management czyli całościowa usługa, której celem jest przejęcie do klienta wszystkich zadań związanych z wyposażeniem biura. To system kompleksowych rozwiązań, które pozwalają stworzyć optymalną i komfortową przestrzeń biurową poprzez: dobór odpowiedniej oferty i szybką realizację projektu, dostarczenie nowego wyposażenia, zarządzanie zmianą, logistykę i odbiór i serwis nowych mebli biurowych.
- CROFFT leasing system rozwiązań, które pozwalają na korzystne i dostępne dla każdej firmy finansowanie projektów związanych z zakupem lub użytkowaniem mebli biurowych.
- CROFFT start czyli dobry pomysł na początek. To program stworzony specjalnie dla tych firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Optymalne pod względem kosztów i efektywności rozwiązania pomogą w sprawnej organizacji wnętrz do pracy.

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz