DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Złoty Laur Klienta po raz drugi dla KOMFORTu

Komfort

Autor:
Źródło: Komfort
Data: 2009-07-09


Spółka Sklepy KOMFORT, lider rynku podłóg w Polsce po raz drugi zajęła pierwsze miejsce i otrzymała Złoty Laur Klienta 2009 w kategorii dystrybutorzy pokryć podłogowych.

Podłoga drewniana Merbau Regal z ofert KomfortuPodłoga drewniana Merbau Regal z ofert KomfortuFot. Komfort

Nagroda przyznawana jest produktom oraz markom, które są najczęściej wybierane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i cieszą się największym zaufaniem.

Laur Klienta jest to nagroda przyznawana przez konsumentów dla produktów oraz marek cieszących się ich największym zaufaniem. Klienci, którzy wzięli udział w badaniu dotyczącym znajomości branży podłóg w Polsce docenili firmę Sklepy Komfort i przyznali jej ponownie Złoty Laur Klienta w kategorii „Dystrybutorzy pokryć podłogowych”. To już drugie obok Godła Jakości Obsługi  w tym roku wyróżnienie przyznane na podstawie opinii Klientów odwiedzających sklepy KOMFORT.

„Wyróżnienie nas po raz kolejny Złotym Laurem Klienta to dla nas ogromny zaszczyt, gdyż nagrodę tę przyznają najbardziej surowi jurorzy jakimi są klienci. To dla nas także duże wyzwanie, gdyż jako lider branży jesteśmy szczególnie narażeni na oceny i krytykę zarówno klientów jak i konkurentów. Dlatego już od 18 lat codziennie intensywnie pracujemy nad rozszerzaniem naszej oferty produktów i usług, staramy się by była ona zgodna ze światowymi trendami w aranżacji wnętrz i by wszystkie zagraniczne nowości miały polską premierę właśnie w naszych sklepach. Równolegle doskonalimy sposoby ekspozycji towarów oraz szkolimy naszych sprzedawców by utrzymywać wysoki poziom obsługi Klienta” - powiedział Jerzy Szkwarek, Prezes firmy Sklepy KOMFORT SA.
 
Laur Klienta jest projektem stworzonym przez Grupę Media Partner, wydawcę Przeglądu Gospodarczego Plus (dodatku do Gazety Prawnej), Przeglądu Gospodarczego Extra (dodatku do Gazety Wyborczej) i tygodnika Rzecz o Biznesie (dodatku do Rzeczpospolitej), w celu badania polskiego rynku konsumenckiego. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa firma zapoczątkowała w 2004 r. sondaż, który pozwolił wyłonić najpopularniejsze firmy, produkty i usługi w ponad trzystu kategoriach. Od grudnia 2008 roku, na terenie całej Polski, ankieterzy prowadzili badania metodą “face to face” oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. Przedsięwzięcie miało na celu określenie poziomu popularności produktów i usług w społeczeństwie oraz wyłonienie liderów w poszczególnych branżach. Zwycięzcy już po raz szósty zostali nagrodzeni złotymi, srebrnymi i brązowymi Laurami oraz wyróżnieniami.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz