DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Wagner MMC220 - wilgotnociomierz do drewna
 

KOMFORT odznaczony Godłem Jakości Obsługi

Sklepy KOMFORT

Autor: Angelika Popiołek
Źródło: Sklepy KOMFORT
Data: 2009-04-20


Klienci wyróżnili Sklepy KOMFORT Godłem „Jakość Obsługi 2008” w kategorii Podłogi w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi”. Sieć KOMFORT znalazła się gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.

Łączna ocena uzyskana przez KOMFORT wynosi +3,29, co plasuje firmę w czołówce sieci handlowych w Polsce. Średni wskaźnik obsługi w Polsce wyniósł +1,38, a w branży „Dom, mieszkanie, ogród” +1,04.

W  2008  roku w badaniu udział wzięło 12 tys. konsumentów z 16 województw, którzy od lipca do grudnia oceniali jakość obsługi w firmach z różnych branż. Firma mogła otrzymać ocenę od -5 do +5, a klient musiał szczegółowo uzasadnić decyzję i dokładnie opisać wizytę np. w sklepie, ponieważ ankiety były weryfikowane. Konsumenci oceniali firmy pod względem 5 szczegółowych obszarów:- wiedza i kompetencje personelu,
- zachowanie i wygląd personelu,
- oferta, cena, asortyment
- organizacja i czas obsługi
- wygląd miejsca obsługi.

Unikalność Programu wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności Firmy w Programie, poprzez zgłoszenie obserwacji jakości obsługi.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz