DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Drzwi Classen Odkryciem Roku

E.C.H.O. Communications

Autor: inf. pras. (opr.JR)
Źródło: E.C.H.O. Communications
Data: 2008-06-16


Drzwi wewnętrzne marki Classen zostały uhonorowane prestiżowym wyróżnieniem „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku”. O przyznaniu tej nagrody decydują sami konsumenci, którzy w ankiecie odpowiadają na pytania o najczęściej wybierane produkty, ich ocenę oraz o to, które z nich najchętniej polecają znajomym. Plebiscyt organizowany jest przez Grupę Media Partner oraz redakcję Przeglądu Gospodarczego.

Zdanie ekspertów niewątpliwie jest ważne, jednak to codzienne użytkowanie jest najlepszym sprawdzianem jakości i funkcjonalności ocenianego produktu. Tylko w ten sposób można przekonać się, czy do danej marki warto wrócić i czy warto polecić ją bliskim. Drzwi marki Classen, promowane hasłem „Jesteśmy otwarci na Twoje wnętrze”, zdobyły prawdziwe i trwałe uznanie konsumentów.

Jesteśmy dumni z tak wielkiego zaufania naszych Klientów – mówi Marcin Wycisk, menedżer ds. marketingu i reklamy w firmie Classen-Pol S.A. – Jest ono dla nas niezwykle ważne i stanowi dodatkową motywację do poszukiwania i wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, które mają służyć komfortowi użytkowania naszych produktów.

Grupa Media Partner, organizator konkursu „Laur Konsumenta”, w związku z jego IV edycją od grudnia 2007 roku prowadziła sondaże telefoniczne oraz badania metodą „face to face” na terenie całego kraju. Badania mają cykliczny charakter, dzięki czemu są w stanie oszacować poziom ogólnopolskiej rozszerzalności popularności produktów i usług. Co ważne, metodologia badań pochodzi z Instytutu Gallupa, placówki od 1935 roku specjalizującej się w badaniach opinii publicznej.

Wcześniejsze edycje konkursu wskazują, że nagroda „Laur Konsumenta” w skuteczny sposób sprzyja budowaniu silnej i stabilnej marki. Według ostatnich badań, aż 73 procent konsumentów przyznaje, że dokonując zakupu kieruje się nie reklamą, a poleceniem znajomych, którzy z danego produktu już korzystają.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz