DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Pfleiderer Partnerem Roku 2007

ARRS Effectica

Autor: inf. prasowa (opr.JR)
Źródło: ARRS Effectica
Data: 2008-05-17


W trzeciej edycji rankingu najlepszych dostawców dla przemysłu meblowego „Partner Roku 2007” Pfleiderer Grajewo S.A. znów sięgnął po najwyższą nagrodę. Został doceniony jako najlepsza firma w kategorii „Dostawca półfabrykatów i elementów wykończeniowych”.

Laureaci Konkursu „Partner Roku 2007”Laureaci Konkursu „Partner Roku 2007”Fot. Produkcja Mebli

Tytuł „Partnera Roku” przyznawany jest przez branżę meblarską firmom, które spełniają takie potrzeby odbiorców jak wysoka jakość oferowanych produktów, dopracowany system dystrybucji, stała dostępność towaru, solidność oraz dbałość o dobre relacje.

Odbierając zeszłoroczną nagrodę prezes zarządu Pfleiderer Grajewo S.A. Paweł Wyrzykowski mówił „Nie sztuka zdobyć raz mistrzostwo, sztuka je utrzymać i obronić tytuł”. Pfleidererowi udało się to po raz trzeci.

Kategoria „Dostawca półfabrykatów i elementów wykończeniowych” jest bardzo obszerna. Obejmuje zarówno producentów płyt meblowych, jak i obrzeży, frontów czy folii. W związku z tym, tak duża liczba głosów oddanych właśnie na producenta płyt meblowych jest dużym sukcesem firmy i formą podziękowania głosujących za współpracę. Wynik ten podkreśla również niezwykle istotną rolę tego materiału w produkcji mebli.

Dariusz Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i członek zarządu Grupy Pfleiderer Grajewo, tak skomentował wynik na łamach „Produkcji Mebli”, organizatora rankingu:

„Bardzo cieszy nas tytuł “Partnera Roku 2007”, przyznany przez branżę meblarską. Jestem przekonany, że kluczem do sukcesu jest wyznawana przez nas zasada, by być dla naszych klientów bardziej partnerem, niż dostawcą.”

Pfleiderer podejmuje wiele działań, by kontakty z klientami były wzorcowe i ciągle doskonali mechanizmy wspierające sprzedaż. Dariusz Tomaszewski:

Partnerska współpraca z klientami wymaga szczególnie od pracowników pionu sprzedaży posiadania niezbędnych umiejętności i kwalifikacji oraz przejawiania wartości, zgodnych z etyką firmy. Zbudowanie skutecznego zespołu sprzedaży jest kluczowym procesem także w naszym przedsiębiorstwie.

Pfleiderer, działając w sektorze B2B posiada dwa główne kanały dystrybucji: kanał sprzedaży bezpośredniej przypisany do dużych fabryk mebli, oraz kanał pośredni, który opiera się na sieci autoryzowanych dealerów Pfleiderer Partner. Sieć ta obsługuje średnich oraz mniejszych producentów mebli na terenie całego kraju.

Menedżerowie rynku i Menedżerowie klienta ściśle współpracują z działem obsługi klienta w zakresie potwierdzania zamówień i terminów realizacji dostaw oraz organizacji wysyłek. Taka skoordynowana współpraca odbywa się również ze służbami pionu logistycznego w zakresie ustalania operatywnych planów produkcji. Połączone z systemem SAP nowoczesne planowanie produkcji umożliwia jeszcze szybszą reakcję na zamówienia klienta i pomaga efektywnie zarządzać stanami magazynowymi.

Do wzrostu sprzedaży z pewnością przyczyniają się cykliczne szkolenia, organizowane przez dział marketingu przy okazji targów i spotkań wewnętrznych. To specjalne szkolenia dla naszych dealerów oraz ich klientów, umożliwiające nie tylko skuteczną prezentację oferty produktowej Pfleiderera, ale także pogłębienie wiedzy z zakresu nowoczesnego wzornictwa oraz trendów rynkowych.

Internet to obecnie nieodzowne narzędzie realizacji procesu sprzedaży. Już ponad 70% zamówień z sieci dealerskiej Pfleiderera odbywa się dzięki internetowej aplikacji B2B. To także narzędzie ułatwiające działania integracyjne oraz usprawniające przepływ informacji pomiędzy hurtowniami partnerskimi. Partnerzy mogą na niej również sami zamieszczać ogłoszenia oraz wyrażać swe opinie.”



 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz