DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
Przewodnik dla stolarzy - Jan Heurich
 

Superbrand Polska dla marki Dulux®

Autor:
Źródło:
Data: 2007-12-07


Dulux® to jedna z najsilniejszych marek na polskim rynku. Potwierdza to przyznany jej tytuł Superbrand Polska...

Międzynarodowa organizacja Superbrands po raz trzeci wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Głosami niezależnej Rady Marek do ekskluzywnej grupy Superbrands dołączyła właśnie marka Dulux. W ten sposób uznano ją za markę, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Z ocen ekspertów brandingu wynika, że marka Dulux oferuje konsumentom znaczące korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Stanowią one o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.
Marka Dulux, podobnie jak inne marki, które zostają uhonorowane tytułem Superbrands, oceniana była w kilku etapach przez Radę Marek. W skład tej rady wchodzą przedstawiciele różnych środowisk: dziennikarze, reprezentanci agencji reklamowych, PR, badań rynku, przedstawiciele największych firm. Każdy członek Rady jest niekwestionowanym autorytetem w swojej dziedzinie. Wnoszący swoją wiedzę na temat lokalnych rynków oraz samego brandingu eksperci tworzą podstawę całej organizacji Superbrands.
Na całym świecie wyróżnienia przyznawane przez Superbrands Ltd. traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalnosci nagrodzonych marek. Pomysłodawcą oraz właścicielem praw do hasła i oznaczenia „Superbrands” jest organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Projekt Superbrands jest prowadzony przez tę organizację w ponad 80 krajach już od 13 lat. Stworzono go w celu promowania i nagradzania silnych marek na poszczególnych rynkach lokalnych. Superbrands uznało, że najskuteczniejszą metodą osiągnięcia tych celów jest pokazywanie w specjalnie wydawanych albumach szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Pod koniec stycznia 2007 r. w naszym kraju ukazała się druga edycja albumu Superbrands Polska.

Effective Public Relations


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz